قابل توجه بیماران و همراهان محترم

قابل توجه بیماران و همراهان محترم
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۱۹۸۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۶
قابل توجه بیماران و همراهان محترم

باتوجه به کلاهبرداریهای انجام شده تاکید میگردد به موارد ذیل توجه و دقت داشته باشید :

1- از دادن شماره تلفن همراه و منزل و شماره کارت عابربانک ، شماره حساب ، رمز اول ، رمز دوم و ... به افراد ناشناس که به بهانه های مختلف با شما تماس میگیرند خودداری نمائید.

2- افراد کلاهبردار برای فریب شما مرتب شگرد خود را تغییر میدهند ، لطفا مراقب باشید.

3- یکی از شگردهای فرد کلاهبردار این است که پس از شناسایی بیماران و دسترسی به اطلاعات و شماره تلفن ، به آنها زنگ میزند و خود را پزشک یا دستیار پزشک یا یکی از کارکنان بیمارستان معرفی و با بهانه اینکه بیمار شما نیاز به دارو یا عمل جراحی و غیره دارد تقاضا میکند تا از طریق دستگاه خود پرداز و غیره مبالغی را به حساب یا شماره کارت عابر بانک ... واریز نمایید ، لذا تاکید میگردد مراقب کلاهبرداری افراد سودجو باشید چون هیچ یک از پزشکان و کارکنان بیمارستان چنین درخواستی از شما نمیکنند ، لذا از واریز از واریز هرگونه پول بدون هماهنگی مسئول بخش خودداری نمائید.

4- مراقب اشیای قیمتی خود ( پول ، تلفن همراه و ... ) باشید و هنگام ترک اتاق آنها را در اختیار افراد مطمئن قرار دهید ( توصیه میشود از همراه داشتن اشیای قیمتی خودداری نمائید).

5- در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک ، اگر بستری هستید ابتدا به مسئول بخش و در غیر اینصورت به واحد حراست اطلاع داده شود.( مسئولین بخشها مراتب را با قید فوریت به حراست اعلام نمایند)

کلید واژه ها: تخلیه تلفنی همراه بیمار


نظر شما :