راه اندازی دبیرخانه هوشمند دانشگاه

۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۰۱۲۶ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۲۷


احتراما با عنایت به طراحی و راه اندازی میزخدمت الکترونیک دانشگاه با عمکاری کارشناس مسئول میز خدمت دانشگاه واین مدیریت  از سال 97 تاکنون  و نیز نامه مدیر محترم بازرسی دانشگاه به شماره 9221ص2/99/پ مورخ 21/3/99 و همچنین طرح موضوع " استفاده از سامانه میز خدمت الکترونیک و عدم لزوم مراجعه حضوری ارباب رجوع به واحدهای دانشگاه برای ثبت و ارسال نامه – شکایت- درخواست همکاری – درخواست ملاقات و ... به دلیل طرح ملی مبارزه با کرونا" در جلسه هیات رئیسه دانشگاه مورخ 25/3/99، خواهشمند است نسبت به اطلاع رسانی و الزام پرسنل محترم دبیرخانه واحد و سایر همکاران زیربط جهت  اطلاع رسانی های لازم به  ارباب رجوع واحدها وتشویق به استفاده ازسامانه به شکل مقتضی صورت پذیرد.

جهت دسترسی به سامانه میز خدمت دانشگاه از اینجا

  و یا از طریق مراجعه به پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک – میز خدمت استفاده نمایید.

فایل راهنمای نحوه دسترسی و استفاده از سامانه مذکور تهیه گردیده و جهت بهره برداری جنابعالی و همکاران محترم به پیوست ارسال ر صورت داشتن سوال و یا ابهام در این زمینه با مسئول هماهنگی برنامه های میز خدمت دانشگاه (جناب آقای افشار) و در صورت داشتن مشکل فنی با مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه (کارشناسان اتوماسیون اداری) تماس حاصل نمایید.


<p style="text-align: center">مرورگر شما نمی تواند این pdf را نشان دهد<br></p> لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: راه اندازی دبیرخانه هوشمند دانشگاه میز خدمت معاونت غذا و دارو ارباب رجوع


نظر شما :