پیام تبریک مدیر منابع مالی و حسابداری دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید ۱۴۰۲

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۸ کد : ۳۳۱۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۶
مدیر منابع مالی و حسابداری دانشگاه با انتشار پیامی، آغاز سال جدید و فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت. در متن پیام «محسن جیریایی شراهی » آمده است:
پیام تبریک مدیر منابع مالی و حسابداری  دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید ۱۴۰۲

«یا مقلب القلوب و الابصار»

بار دیگر موهبت الهی گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.
با ظهور بهار فرح بخش نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین انداز شد تا همپای عشق، امید، نوید، دل ها را به نور ایمان برافروزد و افکار را با تحول و شکوفایی همراه سازد،
چه زیباست که طبیعت ردای سفید و تحسین برانگیز خود را به سبزی سبزه داران و نوای دلنشین پرندگان امید کار تلاش و زندگی را برای ما به ارمغان می آورد.
ضمن تقدیر از تلاش ‌های یکایک همکاران عزیز، فرارسیدن نوروز باستانی که سرآغاز رویش و بالندگی طبیعت، شکوه و جلوگاه زندگانی است را به تمامی همکاران محترم و خانواده بزرگ علوم پزشکی اراک ، صمیمانه شادباش عرض نموده و امیدوارم در سال جدید با استعانت از ایزد منان و همدلی گام های استوار را در تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداریم و نگاه تحسین برانگیز جهانیان را در باور باروری و نوآوری هایمان بنگریم و در صفحات زرین تاریخ بنگاریم.
امید است این عید سعید با تحول قلبها و رویش معنویت در انسانها همراه باشد و سالی سرشار از خیر و برکت و خوشبختی را برای تمامی همکاران آرزومندم.


محسن جیریایی شراهی

کلید واژه ها: نوروز تبریک سال نو


نظر شما :