اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار
نام و نام خانوادگی : سعید علیمحمدی
عنوان سمت : رئیس اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد مدیریت مالی دولتی
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی : 2297
شرح وظایف :
- صدور درخواست وجه در سامانه حواله الکترونیک بانک مرکزی
- ثبت کلیه اسناد مرتبط با دریافت وجه از خزانه ، وزارت خانه ، سایر ارگانها و همچنین پرداخت تنخواه ، علی الحساب ، پیش پرداخت ، سپرده ها ، تضمینات و سایر پرداختها
- پرداخت کلیه اسناد هزینه ای ستاد دانشگاه وپیگیری در خصوص اخذ موافقت نامه های عمرانی از طریق بودجه
- تطابق تفریغ حسابداری با تفریغ اعتبارات به صورت سه ماهه و پیگیری موارد اختلاف تا حصول نتیجه و در صورت نیاز ارائه گزارشات در خواستی به واحد های تابعه
- تهیه گزارش سه ماهه کنترل حسابهای فی ما بین (رابط سایر – سپرده – اعتبارات و کمک ها)
- پیگیری وجوهی که از طریق وزارت متبوع یا بصورت سایر منابع در اختیار موسسه قرار می گیرد.
- کنترل کلیه اسناد ثبت شده در پیشنویس نرم افزار تعهدی و رفع اشکالات احتمالی و ارسال آنها به قسمت رسیدگی.
- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق و یا سایر واحد های مالی
- همکاری با کارکنان سازمانهای دارایی ، دیوان محاسبات و اعضای تیم حسابرسی مستقل هیأت امناء
- همکاری در تهیه و تنظیم تراز نهایی و عملکردها و صورتهای مالی
- ثبت درخواستهای صدور اسناد تسویه تهاتر در سامانه مربوطه و پیگیری تا صدور سند تهاتر
- ثبت اطلاعات مطالبات و بدهی های دانشگاه در مقاطع سه ماهه در سامانه مربوطه و اخذ تاییدیه
- نظارت ، کنترل و رفع مغایرتهای احتمالی در ارتباط با مانده دفتر اعتبارات با دفتر بانکی
- پیگیری سایر امور ارجاعی از طرف مدیر امور مالی ، معاون مالی و آموزشهای لازمه همکاران مالی واحدهای تابعه
- کنترل کلیه واحد های تابعه از نظر ثبت تنخواه در یافتی در برنامه و فصل هایی که تخصیص مدیریت بودجه در اختیار واحد قرار داده و کنترل ممانعت از جابجایی و هزینه کرد تنخواه در برنامه های غیر از تخصیص بودجه
- نگهداری آرشیو مناسب از دستورالعمل ها و آئین نامه های مالی ، مکاتبات ، گزارشهای مالی و سایر منابع و اسناد و مدارک مالی
- نظارت بر تهیه و استخراج صورت مغایرات بانکی حسابهای مرتبط با فعالیت های عمرانی و رفع اقلام باز
- نظارت بر نگهداری صحیح حساب سپرده های حسن انجام کار و تضمینات اخذ شده از پیمانکاران
- نظارت بر دریافت و کنترل مغایرت بانکی ماهیانه حسابهای واحدهای تابعه
نام و نام خانوادگی : مهدیه گازرانی
عنوان سمت: حسابرس داخلی و کارشناس دفترداری
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی :2297
شرح وظایف :
- نظارت مستمر بر عملکرد مالی ستاد و واحدهای مستقل و غیر مستقل با اعمال حسابرسی داخلی و پایش مستمر و برخورد قانونی با هرگونه قصور و تخلف
- رسیدگی به گزارشات و تراز مالی و عملیاتی
- بررسی صرفه اقتصادی - کارایی و اثربخشی عملیات واحدهای تابعه
- نظارت بر رعایت قوانین و مقررات سیاستها و دستورالعملهای مدیریتی و سایر الزامات قانونی
- ارزیابی کنترلهای موجود، سیستم ها و فرایند تصمیم گیری
- تهیه و تنظیم اطلاعات مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق
- صدور اسناد حسابداری دریافت و پرداخت اعتبارات و ...
- همکاری در تهیه و تنظیم تراز نهایی و عملکردها و صورتهای مالی
- همکاری با کارکنان سازمانهای دارایی ، دیوان محاسبات و اعضای تیم حسابرسی مستقل هیأت امناء
نام و نام خانوادگی : اکرم نصری
عنوان سمت: کارشناس دفترداری
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد حسابداری
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی :2297
شرح وظایف :
- تنظیم شناسایی و پرداخت کلیه اسناد تملک ستاد دانشگاه و پیگیری در خصوص اخذ موافقت نامه های عمرانی و تخصیص مربوطه از طریق مدیریت بودجه
- تهیه کارت پیمان کلیه پروژه های دانشگاه
- تهیه و تنظیم و نگهداری صورت مغایرت بانکی ماهیانه حسابهای تملک ستاد
- نگهداری آرشیو از قراردادها ، مکاتبات ، موافقت نامه ها و تخصیص های تملک و ...
- صدور اسناد پرداخت تعهدی اعتبارات تملک به واحدهای تابعه و پیگیری صدور تخصیص بودجه
- تنظیم و ارائه فرمهای عملکرد سالیانه اعتبارات تملک استانی، ملی و وزارتی به خزانه معین استان و ورود اطلاعات مربوط به بستن حسابها در سامانه های سناما
- بررسی فرمهای عملکرد اعتبارات تملک واحدهای تابعه در مقاطع زمانی مورد نظر در طی سال مالی
- تنظیم درخواست وجه اعتبارات تملک استانی و ملی و بارگذاری در سامانه های مربوطه و پیگیری دریافت اعتبار
- تهیه گزارشات عملکرد پروژه ها و اعتبارات تملک
- همکاری با اعضای تیم حسابرسی هیات امنا و تهیه گزارشات مورد نیاز دیوان محاسبات
نام و نام خانوادگی : مریم فتحی
عنوان سمت: کارشناس دفترداری
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد حسابداری
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی :2297
شرح وظایف :
- تنظیم و صدور اسناد حسابداری تعهدی پرداخت اعتبارات به واحدهای تابعه
- تهیه و تنظیم و بایگانی صورت مغایرت بانکی کلیه حسابهای هزینه ای ستاد دانشگاه
- جمع آوری، بایگانی و بررسی کلیه صورت مغایرت بانکی واحد های تابعه
- تنظیم و صدور اسناد حسابداری سایر کسور ماهانه شاغلین و همکاری با اداره دریافت و پرداخت
- بررسی فرم عملکرد اعتبارات ارسالی به واحدها
- بررسی و پیگیری رفع مغایرت رابط اعتبار، رابط کمک و هدایا
- تهیه گزارشات مورد نیاز مسئولین مافوق
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مسئولین مافوق
نام و نام خانوادگی : محمود رضا صمیمی
عنوان سمت: کارشناس دفترداری
مدرک تحصیلی : کارشناسی علوم اقتصادی
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی :2297
شرح وظایف :
- تنظیم و صدور اسناد حسابداری تعهدی پرداخت اعتبارات به واحدهای تابعه
- تهیه و تنظیم و بایگانی صورت مغایرت بانکی حسابهای سایر منابع و سپرده ستاد دانشگاه
- ثبت اطلاعات پرداخت قراردادهای ستادی در سامانه ماده 169 مکرر مالیاتی
- پیگیری دریافت و بایگانی رسیدهای ثبت اطلاعات قراردادها و خریدهای واحدهای تابعه در سامانه ماده 169 مکرر مالیاتی
- تنظیم و صدور اسناد حسابداری ورودی حساب سایر منابع و سپرده واحدهای تابعه و ستاد
- پیگیری رفع مغایرت رابط سپرده فی مابین ستاد و واحدهای تابعه
- تهیه گزارشات مورد نیاز مسئولین مافوق
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مسئولین مافوق
نام و نام خانوادگی : لیلی رحمتی
عنوان سمت: کارشناس دفترداری
مدرک تحصیلی : کاردانی حسابداری
تلفن مستقیم : 33138088
تلفن داخلی :2297
شرح وظایف :
- تنظیم و صدور اسناد حسابداری تعهدی پرداخت اعتبارات به واحدهای تابعه
- صدور اسناد پرداخت هزینه های ستادی
- تهیه و تنظیم و بایگانی صورت مغایرت بانکی حساب وجوه بازنشستگی
- صدور چک
- تنظیم اسناد حسابداری ورود و خروج کسورات حقوق بازنشستگان
- بایگانی اسناد صادره
- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مسئولین مافوق