شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد/دکتر دریس نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود

۳۱ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۹ کد : ۴۴۸۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷
شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد/دکتر دریس نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود

شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور بیان و تشریح برنامه های فرهنگی دانشگاه، برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به ریاست دکتر امانی و با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نمایندگانی از تشکل های دانشجویی و نهادهای فرهنگی دانشگاه و سایر اعضا مربوطه، برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن تشکر از زحمات دکتر جدیدی مدیریت قبلی تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و آرزوی موفقیت برای دکتر قریبی، گفت: دکتر محمد حسین دریس دانشجوی جهادگر آسمانی نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود و امید است تا دانشجویان ادامه دهنده راه ایشان باشند و لازم است تا اردوی جهادی در دست اقدام، با یاد و خاطره این دانشجوی جهادگر باشد.
دکتر امانی ضمن قدردانی از تلاش ها، پیگیری ها و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه، بر توسعه اهداف فرهنگی در حوزه های مختلف دانشگاه به ویژه حوزه دانشجویی تاکید و راهکارهایی در این خصوص ارائه کرد.
وی دانشجویان را از سرمایه های مهم مجموعه سلامت دانست و ادامه داد: لازم است برنامه ریزی و هماهنگی برای مسائل فرهنگی دانشجویان در شورای فرهنگی صورت گیرد تا نتایج مثبت آن برای آینده در آشکار شود.
برنامه ریزی جهت برگزاری ۲۹ امین دوره جشنواره قرآن و عترت و برآورد هزینه ها، بحث و بررسی در خصوص آئین نامه شورای فرهنگی ساختمان الغدیر، اردوهای جدید در دست اقدام و … از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این نشست معاونت فرهنگی و دانشجویی، با اهدای لوح تقدیر، از مدیر مالی به نمایندگی از مجموعه معاونت توسعه به جهت همکاری و همراهی در پیشبرد امور فرهنگی دانشگاه، قدردانی کرد.


نظر شما :