جلسه مدیر دفتر روابط بین الملل با مسئولین کلینیک جراحی محدود دی با موضوع گردشگری سلامت

۰۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱ کد : ۱۲۱۱۷ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۰۰۹
جلسه مدیر دفتر روابط بین الملل با مسئولین کلینیک جراحی محدود دی با موضوع گردشگری سلامت

در ابتدای جلسه دکتر جلائی با ابزار خرسندی از بازدیدهای پیشین و استقبال مدیران مراکز از فعالیت های اغاز شده در بحث گردشگری سلامت، به لزوم هم افزایی‌ و اقدامات همسو در‌جهت تحقق اهداف تاکید کرد. وی افزود نگاه عمیق و بلند مدت به بحث گردشگری سلامت و ایجاد زیرساخت های لازم، از راه تشکیل کنسرسیوم گردشگری سلامت امکان پذیر است. وی ادامه داد گردشگری سلامت از موضوعاتیست که در اسناد بالادستی و در جهت بین المللی شدن دانشگاه قید شده و مورد تایید و حمایت مدیران دانشگاه نیز می باشد.

در ادامه ی این جلسه دکتر باغی نیا رییس کلینیک دی با اشاره به تجربه هایی پیشین این مرکز از‌ پذیرش بیماران بین الملل افزود یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت در گردشگری سلامت مشتری مداریست که نیازمند همراهی همه جانبه ی بخش های مربوط به این حوزه است. در ادامه دکتر باغی نیا به عدم دریافت حمایت های دولتی مورد انتظار در رونق گردشگری سلامت اشاره کرد.

مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه در ادامه ی این جلسه به عزم جدی دانشگاه بر تغییر نگرش و تزریق روحیه بین المللی شدن در بخش های مختلف دانشگاه اشاره کرد و افزود ارتقاء تعامل با بخش های مختلف از موضوعاتیست که بدون آن موفقیت در مسیر گردشگری سلامت با مشکل مواجه خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز بر‌ تشکیل جلسات عمومی با حضور سایر مراکز به منظور دستیابی به یک بیاینه مشترک توافق صورت گرفت.

کلید واژه ها: دکتر بهرام جلائی کلینیک دی گردشگری سلامت


( ۱ )