با کسب مجوزهای لازم

بیمارستان آیت الله خوانساری برخوردار از ظرفیت پذیرش بیماران خارجی

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳ کد : ۱۲۹۵۴ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۷۸۴
بیمارستان آیت الله خوانساری برخوردار از ظرفیت پذیرش بیماران خارجی

در جلسه ای در تاریخ 7آبان مدیر دفتر روابط بین الملل از ظرفیت های بیمارستان آیت الله خوانساری بازدید کرد. در این نشست که با حضور مدیران بیمارستان برگزار شد، دکتر جلائی مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه به بیان روند پیشرفت کنسرسیوم گردشگری سلامت پرداخت و استفاده از ظرفیت بیمارستان های دانشگاه در این امر را نیز ضروری و موثر دانست. وی افزود ایجاد زیرساخت ها و تشکیل سیستم های دارای وحدت رویه از اهداف اصلی دفتر روابط بین الملل در شرایط فعلی است.
دکتر احمری رئیس بیمارستان خوانساری پس از ابراز خرسندی و اعلام آمادگی جهت همکاری لازم به بیان شرایط بیمارستان پرداخت و ظرفیت های بیمارستان را شرح داد. وی همچنین تکمیل فاز جدید این بیمارستان و افزایش ظرفیت پذیرش بیمار را یک پتانسیل بسیار خوب برای این مرکز درمانی عنوان کرد.
در ادامه ی این جلسه و بازدید از بخش رادیوتراپی و تصویر برداری این بیمارستان دکتر بیاتیانی ریاست دانشکده پیراپزشکی امکانات و تجهیزات این بخش را کامل و کافی دانست و دستگاه شتابدهنده جدید را نیز به عنوان یکی از جدید ترین دستگاه های دنیا و یک ظرفیت بسیار خوب برای این مرکز و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد.

کلید واژه ها: بیمارستان آیت الله خوانساری دکتر جلائی دکتر احمری


( ۱ )