جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۹ کد : ۱۵۰۳۲ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۷۷۷
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برنامه‌ریزی برای جذب دانشجوی خارجی تا اواخر بهمن‌ماه جاری خبر داد.
جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در حاشیه سومین جلسه شورای بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امیدواریم با مجموعه تصمیم گیری هایی که از سالیان قبل اتخاذ و اجرایی شده است تا پایان بهمن ماه امسال شاهد جذب دانشجویان خارجی باشیم.
وی افزود: در صورت بازبینی در برخی از دانشکده ها و حوزه معاونت دانشجویی می توان دانشجویان خارجی را در مرحله اول در رشته های پزشکی و پرستاری در اراک جذب کرد.
وی تأکید کرد: همچنین در این جلسه در خصوص محورهای مختلفی بحث و تبادل نظر شد که از جمله مهمترین آنها می توان به سیاست‌های دانشگاه در مورد جذب دانشجویان خارجی، نحوه تعیین شهریه و زمان و تعداد جذب دانشجویان اشاره کرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تلاشها و اقدامات و برنامه ریزی های زیادی برای بین المللی شدن که جزو اهداف کلی و کلان آن محسوب می‌شود آغاز کرده و با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که در آن وجود دارد به این هدف در آینده نه چندان دور خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به این هدف باید مهیا شود گفت: تمامی زیر ساخت ها باید برای رسیدن به این هدف جهت دهی شده و نیز تمام ارکان، برنامه‌های خاص و مدون خود را ارائه دهند.
وی در پایان پرداختن به بحث توریسم درمانی را از دیگر محور جلسه امروز برشمرد و گفت: بررسی فعالیت های گذشته و تصمیم گیری در مورد آینده در این زمینه که برای مجموعه بهداشت و درمان استان، بسیار حائز اهمیت است نیز بحث و تبادل نظر شد.

کلید واژه ها: شورای روابط بین الملل سومین دوره شورای روابط بین الملل


( ۲ )