نخستین جشنواره گردشگری سلامت در استان مرکزی برگزار شد

حضور حوزه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره گردشگری سلامت

۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۱ کد : ۲۱۹۶ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۴۳۸
حضور حوزه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک در جشنواره گردشگری سلامت

       نخستین  جشنواره  گردشگری  سلامت با رویکرد گیاهان دارویی با تلاش اداره میراث فرهنگی و گردشگری در روستای طاد شهرستان تفرش ( محل تولد حکیم نظامی ) واقع در استان مرکزی در روزهای پنج شنبه و جمعه 22 و 23 آذر ماه برگزار شد.

با توجه به موضوع گردشگری سلامت و اهمیت بالای آن، حوزه امور بین الملل با حضور فعال در این جشنواره و برپایی غرفه، ارتباطات خوبی را با علاقه مندان این حوزه برقرار نمود. دیدار با آقای دکتر گودرزی ریاست محترم مرکز تحقیقات کشاورزی استان مرکزی ، حضور جناب دکتر عسگری هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و متخصصان و صاحب نظرانی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور در غرفه دانشگاه علوم پزشکی اراک از اهم فعالیت های حوزه امور بین الملل در این جشنواره بود. 

گردشگری سلامت با هدف جذب بیماران خارجی و داخلی، حوزه وسیعی است که نیازمند یک بسته  سلامت جامع شامل ترانسفرینگ مطمئن و سریع، دریافت پرونده سلامت و شرح حال صحیح بیمار، انجام اقدامات درمانی زیر نظر تیم پزشکی، توجه به تمام جوانب روحی و جسمی بیمار، هتلینگ بیمارستانی مناسب، کاهش هزینه ها با رعایت اصول اقتصاد سلامت و در نهایت حفظ ارتباط با بیمار جهت اطمینان از روند بهبودی و گرفتن بازخورد است. توسعه گردشگری سلامت یعنی توسعه اقتصاد و فرهنگ گردشگری و ایجاد فرصت های جدید شغلی

  

کلید واژه ها: گردشگری سلامت جشنواره گردشگری سلامت حوزه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )