قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل :

برای اولین بار نشست منطقه ای یونیسف به میزبانی ایران برگزار می شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۴ کد : ۳۶۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰۹
برای اولین بار نشست منطقه ای یونیسف به میزبانی ایران برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری نشست منطقه ای یونیسف با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل و نماینده یونیسف در ایران همچنین نمایندگان معاونت بهداشت در امور بین الملل وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش وبدا، در این جلسه دکتر محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل طی سخنانی با اشاره به ظرفیت های همکاری جمهوری اسلامی ایران با سازمان های بین المللی بیان کرد: وزارت بهداشت با همه ظرفیت ها از ارتقای سطح همکاری ها با سازمان های بین المللی در همه سطوح استقبال می کند. وی افزود: در امر برگزاری این اجلاس منطقه ای نیز وزارت بهداشت آماده هرگونه همکاری می باشد.

در ادامه پارکس نماینده یونیسف در ایران از همکاری های خوب ایران با یونیسف قدردانی کرد و افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته نمایندگان دفتر یونیسف در ۲۲ کشور منطقه ( خاورمیانه و شمال افریقا) نشست منطقه ای یونیسف، در اوایل تیرماه به مدت ۵ روز در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده و در حاشیه این اجلاس اعضا از نظام سلامت کشورمان به ویژه نظام مراقبتهاى اولیه سلامت و نیز اقدامات طرح تحول سلامت در مورد سلامت کودکان و نوزادان، بازدید مى کنند. وی بیان کرد: نشست منطقه ای یونیسف هرساله برگزار می شود و برای اولین بار  این نشست در سال آینده به میزبانی دفتر نمایندگی یونیسف در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

کلید واژه ها: قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل یونیسف دفتر نمایندگی یونیسف در ایران اجلاس منطقه خاورمیانه یونیسف


( ۱ )