با هماهنگی معاون محترم آموزش و دفتر روابط بین الملل برگزار شد

جلسه بررسی انعقاد تفاهم نامه برای جذب دانشجوی خارجی

دانشگاه علوم پزشکی اراک به عرصه آموزش بین المللی ورود کرده است
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۹ کد : ۷۴۳۰ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۴۶۹
جلسه بررسی انعقاد تفاهم نامه برای جذب دانشجوی خارجی

جلسه بررسی تفاهم نامه برای جذب دانشجوی خارجی در روز چهارشنبه دوم بهمن ماه سالجاری با حضور دکتر سعید چنگیزی آشتیانی معاون محترم دانشگاه و دکتر بهرام جلایی مدیر دفتر روابط بین الملل و آقایان دکتر پرویز راد و دکتر مومنی روسای دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی و حجه السلام و المسلمین محمودی و با دعوت از آقای دکتر رضوی معاون بین الملل مجمع شیعه شناسی برگزار گردید.

آقای دکتر آشتیانی ضمن خوشامدگویی به بیان پتانسیل ها و امکانات دانشگاه در زمینه آموزشی پرداخته و فرمودند دانشگاه علوم پزشکی اراک علاقمند و مصمم در جذب دانشجوی خارجی در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

دکتر رضوی با توجه به بازدیدی که قبل از برگزاری جلسه از امکانات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک داشتند بیان نمود که دانشگاه علوم پزشکی اراک بعنوان یک دانشگاه ریشه دار و مرجع دارای زیرساخت مطلوبی در زمینه جذب و آموزش دانشجویان خارجی در علوم پزشکی می باشد و آمادگی خود را برای معرفی دانشگاه به دفاتر جذب دانشجو در بیش از بیست و دو کشور اعلام نمودند.

در ادامه جلسه جزییات تفاهم نامه بررسی و مقرر شد طرفین نسبت به فراهم نمودن شرایط و برقراری تفاهم نامه اقدامات لازم را انجام نمایند.

کلید واژه ها: جذب دانشجوی خارجی تحصیل در علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )