وظایف
1) مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت پاسخگویی و یا هدایت و راهنمایی مراجعین به واحدهای ذیربط
2) ارائه گزارشات دوره ای سه ماهه از اقدامات انجام شده و ارائه به معاونتها جهت اطلاع و بررسی و ارائه نقطه نظرها دربهبود کارها
3) شناسایی واولویت بندی خدمات قابل ارائه ازطریق میز خدمت حضوری و الکترونیک با همکاری حوزه های تخصصی
4) هماهنگی و تشکیل جلسه با مدیران امورپشتیبانی و رفاهی – مدیریت آمار و فن آوری و مدیریت توسعه مدیریت و تحول اداری جهت رفع موانع و ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت براستقرار کامل میز خدمت
5) توانمند سازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت ارائه خدمات ازطریق میزخدمت با هما هنگی حوزه های تخصصی مرتبط
6) ارتباط باسازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تکمیل فرمهای ارائه شده از سوی سازمان اداری استخدامی کشوری و بارگزاری آن درسایتهای مربوطه
7) پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به باجه های میزخدمت و واحدهای
8) اطلاع رسانی درخصوص داروهای کمیاب، پیگیری تامین و توزیع داروهای نایاب
9) اطلاع رسانی در خصوص داروهای بیماران خاص
10) پاسخگویی به سئوالات متقاضیان طرح رشته های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل
11) راهنمایی سایر ارباب رجوع حوزه پرستاری
12) پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع در خصوص روند وضعیت درخواست و نامه ها در سامانه صدور پروانه ها و اتوماسیون اداری
13) ثبت شکایات و درخواستهای تلفنی ارباب رجوع در سامانه سامد
14) ارجاع شکایات و درخواستها به واحدهای مربوطه
15) یگیری شکایات و درخواستهای مردمی
16) حضور ماهیانه در محل استانداری مرکزی و پاسخ به درخواستهای تلفنی
17) صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت بانکی جهت کارکنان دانشگاه
18) صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت جهت صندوق ها جهت بازنشستگان
19) تایید/ ابطال گواهی حقوق و ضمانت بانکی
20) راهنمایی جهت دریافت فیش حقوقی
21) راهنمایی ارباب رجوع درمورد آزمون استخدامی دانشگاه
22) راهنمایی جهت تبدیل وضعیت کارکنان
23) راهنمایی درخصوص نقل و انتقالات کارکنان
24) راهنمایی مراجعین در مورد نحوه طرح شکایت و ارجاع به واحد مربوطه
25) دریافت و ثبت و ارجاع شکایات کتبی و ارجاع آنی به مدیریت بازرسی
26) راهنمایی ،پاسخگویی به سئوالات عمومی ارباب رجوع، نیروهای شاغل اعم از طرحی، شرکتی، قراردادی، پیمانی ، رسمی و بازنشستگان