تعرفه گذاری پرستاری

برگزاری جلسه بحث و تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص تعرفه گذاری پرستاری

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۱ کد : ۳۴۳۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰
برگزاری جلسه بحث و تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص تعرفه گذاری پرستاری

 این جلسه با حضور رئیس اداره پرستاری دانشگاه، رییس واحد درآمد، نماینده اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، رئیس اداره اقتصاد درمان و رئیس، مدیر، مدیر خدمات پرستاری، حراست، امور مالی، درآمد، اسناد پزشکی و ترخیص، فناوری اطلاعات، مسئولHIS، سوپروایزرها و سرپرستاران و نمایندگان پرستاری معرفی شده مراکز درمانی برگزار شد.

در این جلسه فراهانی رئیس واحد درآمد درباره فرآیند احصاء درآمد و صدیقه خلیلی رئیس اداره پرستاری در مورد اصول کلی، دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و نحوه فعالیت و کارکرد بیمارستانها صحبت کردند.

امکان حضور به صورت آزاد برای گروه های پرستاری در این جلسه وجود داشت که مشکلات و مسائل موجود بررسی و در زمینه باز توزیع تعرفه گذاری رفع ابهام شد.

گفتنی است پرسش و پاسخ با مسئولین حاضر در جلسه انجام شد و به ۵۶ سوال کتبی ارسال شده پاسخ داده شد و مقرر شد که مراکز کلیه مشکلات و پیشنهادات در این خصوص را پس از اجماع نظر از همکاران گروه پرستاری جهت ارزیابی کارشناسی و ارسال بازخورد به وزارت متبوع به دانشگاه ارسال نمایند

رییس اداره پرستاری دانشگاه در ادامه گفت: مسائل و مشکلات موجود به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازتاب داده خواهد شد.

کلید واژه ها: تعرفه گذاری


( ۱ )

نظر شما :