نشست هم اندیشی طرح کشوری تعرفه گذاری پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۸ کد : ۳۸۸۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸
نشست هم اندیشی طرح کشوری تعرفه گذاری پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اراک

نشست هم اندیشی طرح کشوری تعرفه گذاری پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اراک/ ارتقا سطح حرفه ای پرستاران با اجرای طرح تعرفه گذاری

به منظور هماهنگی و اجرای هرچه بهتر طرح کشوری تعرفه گذاری پرستاری، نشست هم اندیشی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مسئولین مربوطه برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن اشاره به خدمات درخشان دولت سیزدهم، گفت: خدمات بسیار زیادی در این دولت صورت گرفته که طرح تعرفه گذاری پرستاری یکی از اقدامات شاخصیست که با تمامی مشکلات اقتصادی حاضر در کشور اجرا شده است.

دکتر امانی افزود: اجرای این طرح یکی از دستاوردهای حوزه پرستاری است که باعث ارتقا سطح حرفه ای پرستاران و هویت بخشی به این حوزه شده و کمکی به معیشت پرستاران زحمتکش حوزه سلامت است. وی، پیشرفت در اجرای این طرح را، یک کار گروهی دانست و بر تلاش مضاعف تمامی همکاران تاکید کرد و ادامه داد: هر سیستمی در مراحل اولیه اجرا دارای ایراداتی است که با پیگیری های منظم و نظارت دقیق منعطف خواهد شد و مطمئناً در سال بعد سیستم حاضر، تکمیل تر و بی نقص تر خواهد بود. رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر از تلاش های تمامی همکاران در حوزه سلامت استان، پیشرفت و افتتاح پروژه های مختلف اعم از فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری، اقدام بزرگ ایجاد ساختمان جدید دانشکده های توانبخشی و دندانپزشکی، پروژه زنان، دیالیز و اجرای خوابگاه های دانشجویی را نتیجه همکاری و همراهی تمامی کارکنان دانست.

رئیس اداره پرستاری در ادامه این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات لازم صورت گرفته در خصوص تعرفه پرستاری، هدف از تعرفه گذاری پرستاری را افزایش کیفیت خدمات و ارائه خدمات جدید به بیماران دانست و افزود: لازم است به این موضوع به صورت تیمی نگاه شود و موضوعات در کنارهم سنجیده شوند. صدیقه خلیلی توجه به ۳ نکته؛ ورود اطلاعات مالی، ورود اطلاعات عملکردی و توزیع کارانه را ضروری دانست و تصریح کرد: دستورالعمل ها؛ ارزیابی، رصد و پایش و در نهایت بازخوردها به وزارتخانه اعلام می شوند و ۴ حوزه پرستاری، مالی، فناوری اطلاعات و اقتصاد درمان از هیچ کوششی در پیشبرد امور دریغ نمی کنند.

کلید واژه ها: تعرفه گذاری تعرفه پرستاری تعرفه گذاری خدمات پرستاری


( ۱ )

نظر شما :