دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مسئولان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۵۰۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱
دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در ستاد وزارت بهداشت و با هدف پیگیری مسائل و چالش های موجود در دانشگاه در حوزه های مختلف، در دیدارهای جداگانه با معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل منابع انسانی، رئیس مرکز امور هیات علمی و مشاور برنامه ریزی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با مسئولان ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در دیدار با دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، ضمن پیگیری اعتبارات لازم برای پیشبرد امور دانشگاه، اعتبارات در بخش های مالی، فنی، عمرانی و تجهیزاتی را پیگیری و گزارشی از روند تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه ارائه کرد.
رییس دانشگاه همچنین با دکتر مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت متبوع دیدار و پیگیر برگزاری هرچه سریعتر آزمون جذب نیروی انسانی به منظور رفع مشکل کمبود نیرو در واحدهای تابعه شد که بر این اساس این آزمون به زودی به منظور جذب مجوز باقی مانده نیروی انسانی در آزمون قبلی، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
جذب اعضای هیئت علمی و پیگیری مسائل و چالش های این قشر و همچنین پیگیری مشکلات حوزه درمان از جمله دلایل دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با دکتر سعید چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور هیات علمی و مهندس حمیدیان مشاور برنامه ریزی حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

کلید واژه ها: دکتر امانی معاون توسعه و مدیریت مدیر کل منابع انسانی رئیس امور هیات علمی و مهندس


نظر شما :