رضایت سنجی از عملکرد بانک های عامل دانشگاه

این نظرسنجی در خصوص سنجش رضایت کارکنان از خدمات دو بانک رفاه و مهر ایران تنظیم شده است.

رضایت سنجی از عملکرد بانک های عامل دانشگاه
  • اطلاعات عمومی
    0
  • 1. جنسیت:*
    زن
    مرد
    1
  • 2. سن:*
    زیر 30 سال
    30 تا 40 سال
    40 تا 50 سال
    بالای 50 سال
    2
  • 3. سابقه استفاده از خدمات بانکی:*فقط یکی انتخاب کنید
    فقط بانک رفاه
    فقط بانک مهر ایران
    هر دو بانک
    3
  • مقایسه کلی بانک ها
    4
  • 1.تسهیلات بانکی (وام‌ها، اعتبارات و ...):*کدام بانک تسهیلات بهتری ارائه داده است؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هردو یکسان
    نظری ندارم
    5
  • 2.برخورد پرسنل:*کدام بانک برخورد حرفه‌ای‌تری با مشتریان دارد؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هردو یکسان
    نظری ندارم
    6
  • 3. دسترسی به شعب:*از نظر تعداد و دسترسی شعب، کدام بانک عملکرد بهتری دارد؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هردو یکسان
    نظری ندارم
    7
  • 4. زمان انتظار در شعب:*کدام بانک زمان انتظار کوتاه‌تری دارد؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هر دو یکسان
    نظری ندارم
    8
  • 5.پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات:*کدام بانک پاسخگویی بهتری داشته است؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هر دو یکسان
    نظری ندارم
    9
  • 6. اپلیکیشن موبایل بانک:*اپلیکیشن کدام بانک عملکرد بهتری دارد؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هر دو یکسان
    نظری ندارم
    10
  • 7. امکانات اپلیکیشن:*امکانات اپلیکیشن کدام بانک نیازهای شما را بهتر برطرف کرده است؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هردو یکسان
    نظری ندارم
    11
  • 8. رضایت کلی از بانک:*در مجموع، از خدمات کدام بانک رضایت بیشتری دارید؟
    بانک رفاه
    بانک مهر ایران
    هردو یکسان
    نظری ندارم
    12
  • 13
  • چه نکاتی را برای بهبود خدمات بانک رفاه پیشنهاد می‌کنید؟*
    14
  • چه نکاتی را برای بهبود خدمات بانک مهرایران پیشنهاد می‌کنید؟*
    15
  • 16