ممنوعیت برگزاری تجمعات در استان مرکزی

۰۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۲۸۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۶۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: برگزاری هرگونه همایش، نشست ها و مراسمات با بیش از ۱۰ نفر در استان مرکزی ممنوع اعلام شد.
ممنوعیت برگزاری تجمعات در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز اکرمی خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه نشست، همایش و سمینار با بیش از ۱۰ نفر، تا پایان آبان‌ماه در همه نقاط استان مرکزی، ممنوع است.
وی افزود: با توجه به شیوع موج سوم بیماری کرونا و سیر صعودی آمار مبتلایان و متوفیان در بیشتر مناطق استان مرکزی و در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا و صیانت از سلامت کارکنان و شهروندان این تصمیم اخذ شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان مرکزی تا پایان آبان‌ماه موظف به اجرای این مصوبه بوده و برگزاری هرگونه نشست و همایش بیش از ۱۰ نفر و بر اساس ضرورت، نیاز به هماهنگی قبلی و اخذ مجوز از اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی دارد.
وی تاکید کرد: اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این استان ضروری بوده و با متخلفان در این راستا نیز برابر قانون برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
اکرمی در پایان گفت: به طور قطع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه اقشار جامعه، شیوع این ویروس منحوس کاهش پیدا می‌کند و انتظار است مردم برای کمک به حفظ جان و سلامت خود و یاری کادر بهداشت و درمان، تنها برای مواقع ضروری از منازل بیرون آیند، ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.


( ۱ )

نظر شما :