گسترش همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه اراک

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸ کد : ۱۲۰۴۲ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۹۵۴
گسترش همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه اراک

در جلسه ای که در ساختمان دکتر قریب و در دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه اراک برگزار شد مدیران دفاتر روابط بین الملل دو دانشگاه به بررسی و ایجاد راه های جدید برای انجام همکاری های مشترک علمی و بین المللی توسط دو دانشگاه پرداختند.

دکتر عیسی آبادی مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اراک ضمن خوش آمدگویی به دکتر بهرام جلائی از علاقه مندی دانشگاه اراک برای انجام همکاری های علمی تحقیقاتی و بین رشته ای مشترک و ارائه طرح های خدمات به دانشجویان بین الملل در دو دانشگاه اشاره نمود.

دکتر جلائی نیز ایجاد سینرژیک را در امور بین المللی و در دانشگاه های استان جهت معرفی قوی تر توانمندی های دانشگاه های استان را ضروری دانست و با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اراک در یکسال گذشته، مانند راه اندازی و به روزرسانی پورتال های انگلیسی و عربی، برقراری تفاهم نامه با معاونت های بین الملل دانشگاه های مختلف و شرکت های کارگزاری جذب دانشجو و تشکیل شورای سیاست گذاری بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی اراک و خدمات مربوط به معرفی و بازاریابی آموزشی دانشگاه، همکاری در زمینه های مشترک را خواستار شد. در پایان مقرر شد تا مباحث طرح شده در قالب تفاهم نامه مشترک بین دو دانشگاه تدوین گردد.

کلید واژه ها: دفتر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه اراک دکتر بهرام جلائی


( ۱ )