شورای روابط بین الملل پنجره ی دانشگاه علوم پزشکی اراک رو به جهان

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲ کد : ۱۳۷۹۶ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۸۴۸
دومین جلسه شورای روابط بین الملل دانشگاه با حضور اکثریت اعضای محترم شورا و با ریاست دکتر سید محمد جمالیان برگزار گردید.
شورای روابط بین الملل پنجره ی دانشگاه علوم پزشکی اراک رو به جهان

دومین جلسه شورای روابط بین الملل به ریاست دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دبیری دکتر آشتیانی معاون آموزش تشکیل و اعضا در خصوص موضوعات بین المللی سازی دانشگاه در حوزه های مختلف به بحث و بررسی پرداختند.

دکتر سید محمد جمالیان با بیان اینکه پیشرفت ها در حوزه دفتر روابط بین الملل بسیار قابل تحسین می باشد، بین المللی سازی را در همه حوزه ها بخصوص در جذب دانشجو و گسترش آموزش بین الملل خواستار شدند. ایشان با قدردانی از دکتر بهرام جلایی بعنوان مدیر دفتر روابط بین الملل گفتند إن شاء الله در ایام آتی با تفکیک چارت و تشکیل مدیریت روابط بین الملل با همکاری سایر معاونت ها شاهد درخشش این حوزه و پیشبرد اهداف بین المللی دانشگاه خواهیم بود.

دکتر آشتیانی نیز به اهمیت فوق العاده بسته بین المللی سازی آموزش از دیدگاه معاونت آموزش وزارت بهداشت پرداخته و خبر از جذب دانشجوی خارجی در بهمن ماه دادند و برای این مهم خواستار ایجاد فرهنگ سازمانی یکپارچه در دانشگاه و جامعه و کل ادارات دخیل شدند.

دکتر جلایی مدیر دفتر روابط بین الملل ضمن تشریح اقدامات دفتر روابط بین الملل و کسب رتبه ۱۴ در بسته بین المللی سازی در بین حدود ۷۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور این رشد را حاصل حمایت های همه جانبه مجموعه دانشگاه از دفتر روابط بین الملل دانستند. ایشان سپس به تشریح برنامه های دفتر در هجده بند پرداختند و نهایتا بعد از بحث و بررسی مصوبات جلسه استخراج گردید.

لازم به ذکر است شورای روابط بین الملل با حضور ریاست دانشگاه و معاونین و رییس دانشکده های مختلف بصورت دوره ای تشکیل و کلیه تصمیمات و سیاست گذاری های بین المللی دانشگاه در این شورا پایه ریزی می گردد.

کلید واژه ها: شورای روابط بین الملل امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )