مدیریت امور بین الملل دانشگاه

جلسه هم اندیشی مدیر امور بین الملل دانشگاه با ریاست و معاونین دانشکده بهداشت علوم پزشکی اصفهان

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۱۸۱۴۴ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۱۲۳
با حضور دکتر جلائی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد.
جلسه هم اندیشی مدیر امور بین الملل دانشگاه با ریاست و معاونین دانشکده بهداشت علوم پزشکی اصفهان

با حضور دکتر جلائی در دانشکده بهداشت اصفهان که از دانشکده های قدیمی و پرسابقه (دومین دانشکده بهداشت کشور) است جلسه ای با حضور آقایان دکتر دهقان(معاون آموزشی دانشکده)، دکتر ابراهیمی(معاون پژوهشی دانشکده)، دکتر ابراهیم زاده(رییس آزمایشگاه های مرجع دانشکده و مسئول مالی معاونت آموزش) و مدیر امور بین الملل دو دانشگاه آقایان دکتر جلائی و میرمحمدصادقی برگزار شد. 
دکتر جلائی با بیان ماموریت ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سنجش و حل معضل آلاینده ها فرمودند براساس بحث هایی که در آخرین جلسه شورای روابط بین الملل انجام شد نظر معاون محترم آموزش و ریاست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بر انجام یک کار قدرتمند علمی که منجر به حل معضل آلاینده ها گردد بوده و مدیریت امور بین الملل اراک با توجه به سابقه درخشان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیشنهاد همکاری را مطرح و در صورت آماده سازی یک پروپوزال قوی با مساعدت مدیریت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طریق اتاق همکاری های ایران و آلمان طرف سومی از دانشگاه ها یا موسسات تحقیقاتی کشور آلمان به این پروژه اضافه گردد تا با یک همگرایی بین المللی گره از مشکلات جامعه باز گردد.
دکتر دهقان ضمن خوش آمدگویی و تشریح توانمندی های آموزشی دانشکده بهداشت اصفهان آمادگی همکاری در تمامی گروه های آموزشی را اعلام نمودند 
دکتر ابراهیمی معاون پژوهشی دانشکده نیز با توضیح توانمندی های تحقیقاتی و آزمایشگاهی داشتن تجهیزاتی مانند GC، GC Mass،AA،HPLC،IPC، ...  و  وجود کنسرسیوم محیط زیست در دانشگاه های استان اصفهان و سازمان محیط زیست اشاره نموده و به بیان طرح های حوزه آلاینده ها و پسماند انجام شده در اصفهان بصورت مختصر اشاره فرمودند.
دکتر ابراهیم زاده فرمودند: در حال حاضر آزمایشگاه های بررسی آلاینده ها در فیلدهای مختلف هوا، آب، پسماند، سم شناسی محیطی در دانشکده وجود دارد و تقریبا اندازه گیری تمامی آلاینده های موجود در جهان در این دانشگاه در سطح بین المللی قابل انجام است.
در ادامه دیدیار جداگانه ای نیز توسط دکتر جلائی و دکتر مراسی ریاست دانشکده بهداشت انجام و بر روی موارد طرح شده بحث و مقرر شد کارگروه های مربوطه روی یک طرح جامع مطالعات مشترک انجام رسانند.

کلید واژه ها: امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


( ۲۴ )