با تلاش دفتر روابط بین الملل دانشگاه انجام شد

جلسه هم اندیشی دفتر روابط بین الملل و مدیران گروه های آموزشی دانشکده پزشکی

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۲ کد : ۸۹۸۹ اخبار اصلی اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۱۱۸۲
جلسه هم اندیشی دفتر روابط بین الملل و مدیران گروه های آموزشی دانشکده پزشکی

در جلسه ای که به میزبانی دانشکده پزشکی در سالن دکتر قریب با حضور مدیران گروه های آموزشی این دانشکده و مدیر و کارشناسان دفتر روابط بین الملل دانشگاه برگزار گردید موضوع جذب دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در ابتدا و با گرامیداشت هفته ملی سلامت از تلاش ها و ایثار کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کووید19 قدردانی شد.

در ادامه دکتر راد رییس دانشکده پزشکی با اعلام آمادگی این دانشکده برای همکاری با دفتر روابط بین الملل در خصوص جذب دانشجوی خارجی از شرایط مطلوب کادر علمی این دانشکده خبر داد.

سپس دکتر جلائی مدیر دفتر روابط بین الملل با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه به منظور توسعه روابط بین الملل به ویژه در حوزه جذب دانشجویان خارجی شرایط را برای محقق شدن این مهم هموار دانست.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه های امضا شده بین دانشگاه و سایر مراکز و ارتباطات دیپلماتیک شکل گرفته مسیر جذب و حضور دانشجویان خارجی را شرح داد.

دکتر جلائی در ضمن پاسخ به انتقادات و پیشنهادات مدیران محترم گروه های آموزشی دانشکده پزشکی در خصوص موضوع مورد بیان داشت نیاز دانشگاه به حرکت در جهت بین المللی سازی و توسعه روابط بین الملل و گام برداشتن در این مسیر می تواند موانع یا نواقص احتمالی موجود را با همت و عزم جزم مسئولین مربوطه مرتفع سازد.

کلید واژه ها: امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک حوزه امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک اراک کارگروه بین المللی سازی دانشجویان خارجی تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی


( ۱ )