نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی +فیلم

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۳ کد : ۴۰۱۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق معاونین درمان و آموزش دانشگاه، با هدف هم اندیشی، هم افزایی و ایجاد تعامل در پیشبرد امور مختلف آموزشی، پژوهشی و… دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی، دیدار کردند.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن تشکر از همراهی و تلاش های اعضای هیئت علمی و کارکنان در پیشبرد امور، گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات در دانشگاه، ممکن است از دید ما پنهان مانده باشد، اما از دید اعضای هیات علمی دانشگاه پنهان نیست و قطعاً بهترین ایده ها، برای امور دانشگاه و رفع مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد می تواند توسط اعضای هیئت علمی ارائه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست، استفاده از تجربیات و ظرفیت های اعضای هیأت علمی را برای پیشبرد امور ضروری دانست و از آنها خواست تا مثل گذشته همواره همراه دانشگاه باشند.
رئیس دانشکده پیراپزشکی نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات دانشکده ارائه و به بیان مشکلات و چالش ها از جمله کمبود فضای فیزیکی، مشکلات موجود در امور آزمایشگاه ها و … پرداخت و خواستار حمایت رئیس دانشگاه در رفع موانع موجود شد.
لازم به ذکر است در ادامه، اعضای هیئت علمی، گزارشی از وضعیت و مشکلات موجود ارائه و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.


( ۱ )

نظر شما :