کلینیک ایثار در خدمت مردم استان مرکزی

۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۲۵۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۴۹
سرپرست دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کلینیک ایثار به عنوان واحد توانبخشی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، با ارائه خدمات توانبخشی و بازتوانی مشغول به فعالیت می باشد.
کلینیک ایثار در خدمت مردم استان مرکزی

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر لیلا پور سعادت، بیان کرد: در کنار کلینیک طلوع، مرکز توانبخشی ایثار در خیابان نواب آماده ارائه خدمت در واحدهای شنوایی سنجی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و کاردرمانی می باشد.

وی تاکید کرد: تمامی متخصصین و پزشکان حاذق این مرکز جزو اعضای هیات علمی دانشکده توانبخشی اراک هستند.

سرپرست دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی اراک واحدهای فیزیوتراپی، آب درمانی و ماساژ درمانی نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد که می توانیم با کوله باری سرشار از دانش و تجربه و با بهره مندی از دستگاه های به روز و پیشرفته بهتر از قبل در ارائه خدمات نوین، کوشا باشیم.

وی افزود: این مجموعه در ارائه خدمات بازتوانی و توانمندسازی بیماران مختلف در گروه های متفاوت پزشکی از جمله اطفال، رشد و تکامل، ENT، مغز و اعصاب، نورولوژی و نوروسرجری، زنان و زایمان، ارتوپدی، سوختگی و... فعالیت می کند و بیماران ارجاع داده شده از سوی متخصصین و مراکز درمانی را پوشش می دهیم.

دکتر پورسعادت در پایان گفت: لازم به ذکر است که کلیه خدمات تخصصی در زمینه توانمندی و بازتوانی بیماران بر اساس تعرفه های دولتی محاسبه می گردد و امید است که بتوانیم در ارتقاء سلامت و درمان همشهریان عزیز، پویا باشیم.


( ۲۸ )

نظر شما :