پرداخت سنوات و مرخصی بازنشستگان تا پایان مهرماه

۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۴ کد : ۱۱۷۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۵
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک از پرداخت معوقات بازنشستگان سال ۹۸، تا پایان مهرماه خبر داد.
پرداخت سنوات و مرخصی بازنشستگان تا پایان مهرماه

به گزارش وب دا مرکزی، محسن جیریایی گفت: پرداخت سنوات و مرخصی سال گذشته بازنشستگان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک از خواسته‌های به حق آنان است که باید گفت به محض تامین اعتبار، سریعاً پرداخت خواهد شد.
وی افزود: به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، سنوات بازنشستگان سال ۹۸ برخی از دستگاه‌های اجرایی از دیروز شروع شده و طبق قولی که به مجموعه علوم پزشکی استان داده شده تا پایان مهرماه سال جاری این معوقات را پرداخت خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم در کنار پرداخت سنوات، مرخصی همکاران بازنشسته را نیز بتوانیم پرداخت کنیم.
وی به تاخیر پرداخت حدود ۷ ماه مرخصی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این تاخیر در پرداخت به دلیل نبود اعتباری که از سوی سازمان برنامه و بودجه و عدم تامین آن صورت گرفته بود رخ داده، ولی در حال حاضر به محض اینکه اعتبار لازم حساب دانشگاه واریز شود، طی ۲۴ ساعت آن را پرداخت خواهیم کرد.
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به جذب اعتبارات خوب و قابل قبول در حوزه منابع اعتباری کرونا اشاره کرد و گفت: پس از جذب اعتبارات در مرحله نخست، اعتبارات دیگری در حوزه وزارتی نیز جذب کرده و به صورت خرید های متمرکز که توسط ستاد دانشگاه در حوزه درمان و توسعه و در قالب خرید لباس های حفاظت فردی، ماسک ان ۹۵ و ماسک سه لایه و کیت آزمایشگاهی برای آزمایشگاه کلینیک امام رضا اراک، انجام شد به صورت نقدی و هفتگی، با هدف تامین سلامت و حفظ جان همکاران پرداخت می‌شد.
وی همچنین به اقلام بهداشتی مورد نیاز در دوران بحرانی کرونا اشاره کرد و گفت: مواد مورد نیاز به مدت سه ماه در انباری دپو شده که اگر با پیک مجدد کرونا برخورد کردیم از موجودی انبار آن بتوانیم شرایط را تحت کنترل در بیاوریم.
وی خاطر نشان کرد: ازکلیه خیرین، واقفین حوزه سلامت و صنایع و همه کسانی که می‌توانند دانشگاه علوم پزشکی را در حوزه های بهداشتی و درمانی کمک کنند می خواهم به یاری ما بشتابند.
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه از مساعدت و حمایت خیرین گفت و از آنها خواست: اگر تمایل به کمک به حوزه بهداشتی و درمانی استان مرکزی را دارند به صورت نقدی و مالی این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه را انجام دهند و دانشگاه علوم پزشکی نیز با کسب اطلاع از نیت آنان، عیناً این منابع مالی را در همان زمینه و با همان نیت خیرین خرج خواهد کرد.


( ۲ )

نظر شما :