قدم اول برای ادامه کار پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک برداشته شد

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۵۳۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۹
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شرکت اصالت مجری و پیمانکار پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک شد.
قدم اول برای ادامه کار پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک برداشته شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی افزود: خوشبختانه مرحله اول از تعهدی که در خصوص پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)داشتیم، به سرانجام رسید.

وی بیان کرد: مراحل  شناسایی و انتخاب پیمانکار این مرکز با حضور شرکت های مراجعه کننده، صورت گرفت و در نهایت شرکت اصالت با چندین سال سابقه درخشان در زمینه بیمارستان سازی و قیمت معقول، برگزیده شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم  طی یک هفته پیش رو، روند اداری این پروژه تکمیل شود و پیمانکار جدید هر چه زودتر عملیات ساخت و تکمیل این پروژه را که برای مردم و مسئولین استان و کشور بسیار مهم و حساس است را آغاز کند.

دکتر سلطانی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت و قبل از شروع تعطیلات نوروز باستانی شرکت مذکور کارهای پروژه را آغاز خواهد نمود و با یاری خداوند طوری برنامه ریزی شده که بتوانیم در دو یا سه فاز بیمارستان را به سرانجام برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: بلوک A  بیمارستان جدیدالاحداث، شامل اورژانس و یکسری از بخش های بستری در طی ۸ الی ۹ ماه آتی به بهره‌برداری می رسد و طی قراردادی که با این شرکت منعقد شده تکمیل پروژه ۱۵ ماه زمان خواهد برد.

وی ضمن اشاره به تلاش های فراوان ریاست دانشگاه، دفتر فنی، امور قراردادها، مالی و بودجه و دیگر همکارانی که با زحمات و پیگیری های خود موانع و مشکلات پیش رو برداشته اند، تاکید کرد: با تکمیل این پروژه قسمتی از دین خود را نسبت به مردم  این شهر و استان ادا می کنیم.


نظر شما :