پایان سال آخرین مهلت تحویل مدرک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۱ کد : ۱۵۹۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۸۶
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اراک تا ۲۹ اسفند ساعت ۱۷ برای تحویل مدارک خود وقت دارند.
پایان سال آخرین مهلت تحویل مدرک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر طیبه رضایی عارف افزود: اسامی پذیرفته شدگان آزمون بهمن ماه سال جاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، از سه روز پیش اعلام شده و در همین رابطه اطلاعیه مربوطه بر روی سایت اصلی دانشگاه بارگذاری و اطلاعات لازم برای ساعت و تاریخ مراجعین و مدارک مورد نیاز درج شده است.
وی بیان کرد: در انتهای این اطلاعیه لینک دانلود نمونه فرم هایی بارگذاری شده که نیاز است متقاضیان پس از تکمیل آن را به دانشگاه تحویل دهند.
مدیر انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه زمان تحویل مدارک در نظر گرفته شده تا ۲۹ اسفند از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر است، افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از متقاضیان و مراجعین تقاضا داریم ضمن مدیریت زمان مراجعه خود، تحویل مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
دکتر رضایی در پایان ضمن تبریک عید و سال نو، یادآور شد: اطلاعات، آگهی ها و ابلاغیه های مربوطه در روزهای آینده بر روی سایت و پورتال اصلی دانشگاه منتشر خواهد شد.


( ۱۲ )

نظر شما :