نقش حساس روابط عمومی در ثبت وقایع

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۵ کد : ۱۷۳۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۱۲
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روابط عمومی و ارتباطات که به وادی رسانه وارد می شوند با دقت و توانایی خاص در ثبت وقایع صحیح، تلاش می کنند.
نقش حساس روابط عمومی در ثبت وقایع

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی در نشست وبیناری به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، بیان کرد: کار فعالین روابط عمومی یک هنر است و از حساسیت بالایی همچون کار یک پزشک و قاضی برخوردار است چرا که روابط عمومی جان، مال، فرهنگ و اقتصاد و... را تحت تاثیر قرار می دهند.
وی تاکید کرد: با یک قلم و به دنبال آن با یک خبر می توان از دریچه ای اطلاعات و آگاهی های درست و به موقع در هر حوزه علی الخصوص سلامت را به سوی مردم هدایت نمود.
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که در حوزه بهداشت و درمان و توسعه حاصل شده، ماحصل تلاش های شبانه روزی روابط عمومی ارگان های مختلف علی الخصوی دانشگاه علوم پزشکی اراک در انعکاس خبری پیرامون این امور است.
وی تاکید کرد: روابط عمومی سازمان های متخلف با همدلی و وحدت موثر در کنار یکدیگر مردم را نسبت به گذشته در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی روشن تر می سازند که نمود آن امروزه در کنترل و مهار بیماری کرونا قابل لمس است.
وی در پایان ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان روابط عمومی علی الخصوص روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از زحمات و تلاش های شبانه روزی این حوزه در پوشش خبری و انعکاس اطلاعات از صمیم قلب سپاسگزاریم و امیدواریم که روز به روز با همکاری بیشتر بتوانیم اهداف خود را به تحقق برسانیم.


نظر شما :