دانشگاه علوم پزشکی اراک جزء ۵ دانشگاه برتر کشور در زمینه پرداخت کارانه

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۷ کد : ۱۷۶۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۴۴
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حوزه پرداخت کارانه پرسنل و پزشکان جزء ۵ دانشگاه برتر در کشور هستیم.
دانشگاه علوم پزشکی اراک جزء ۵ دانشگاه برتر کشور در زمینه پرداخت کارانه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی بیان کرد: همچنین در زمینه پرداخت حقوق هم شرایط مناسبی داریم و تلاش می کنیم این روند را در کل پرداختی ها حفظ کنیم.

وی افزود: همکاران مجموعه سلامت برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، اما مطئنا نظم و انضباط در پرداختی آنان تاثیر زیادی بر کیفیت خدمات ارائه شده خواهد داشت.

وی  همچنین به کاهش درآمد و افزایش هزینه ای مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی بعد از شیوع کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: در زمینه خرید تجهیزات و لوازم مرتبط با کرونا نیز تجربه موج های گذشته نشان داده که هر زمان دچار بحران شویم، تجهیزات مرتبط نیز کمیاب و گران تر می شوند، به همین دلیل به کلیه شبکه ها و مراکز درمانی توصیه می کنیم از حالا و قبل از شروع بحران از محل درآمدهای خود اینگونه اقلام را تهیه و انبار کنند.

دکتر سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه میزان درآمدهای دانشگاه کم و هزینه کردهای دانشگاه نسبت به 2 سال پیش و قبل از شیوع این بیماری به شدت افزایش داشته است و به همین خاطر از کلیه مدیران می خواهیم ضمن تلاش و برنامه ریزی برای بازگشت به حالت قبل و درآمدزایی مراکز تحت نظر خود و بررسی گزارش عملکرد خود به صورت ماهیانه، با شرایط کرونایی خو بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به اینکه در آزمون استخدامی سال گذشته بیش از 1/5 برابر سال های قبل مجوز اخذ شده است، گفت: خشوبختانه بالای 80 درصد از پذیرفته شدگان در این آزمون، همکاران شرکتی و فعال خود دانشگاه علوم پزشکی بوده اند که این اتفاق، فرصت خوبی را برای صرفه جویی مالی و خرج کرد پولی که مجبور به پرداخت حقوق و دیگر مزایای همکاران شرکتی بودیم، برای مصارف دیگر فراهم آورده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با آغاز واکسیناسیون سالمندان و گروه های هدف، که بیشترین آمار بستری و فوتی های را در موج های گذشته داشتند، در صورت گرفتار شدن در موج های بعد نیز آمار این گروه از جامعه به شدت کاهش یابد که در هزینه کردها، دارو، تجهیزات و غیره تاثیر زیادی خواهد گذاشت.


( ۲ )

نظر شما :