تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شاهد و ایثارگر در سالجاری

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۸۱۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۶۱
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از تبدیل وضعیت کارکنان خانواده های معظم شاهد، آزاده و ایثارگر در سالجاری خبر داد.
تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شاهد و ایثارگر در سالجاری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی گفت: به استناد بخشنامه مشترک به شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و نامه شماره ۲۱۲/۷۹۸/د مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ و در راستای اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کلیه کارکنان ایثارگر با رعایت قوانین و مقرارت و پس از مصوبه هیات امنا و تایید گزینش، بر اساس نظر گزینش دانشگاه مبنی بر نوع رابطه استخدامی، تبدیل وضع خواهند شد.

وی افزود: تبدیل وضعیت کلیه کارکنان ایثارگر (در یکی از حالات غیررسمی از جمله پیمانی، قراردادی، قرارداد کار معین، کارگری موقت و شرکتی) که در زمان تصویب قانون بودجه ۱۴۰۰ یعنی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ با دانشگاه قرارداد داشته و یا برای ایشان حکم کارگزینی صادر شده و هم اکنون در حال خدمت می باشند در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این اقدام طبق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب ۱۳۹۱/۱۰/۰۲ مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان همسر، فرزند، خواهر و برادر شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آنان، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یک سال اسارت و فرزندان آنان و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان را از جمله شرایط برای انجام این تبدیل وضعیت برشمرد.


( ۳۷ )

نظر شما :