کارانه اردیبهشت پزشکان و پرستاران این هفته پرداخت می شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۰۳۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲۹
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دریافت حقوق و کارانه برای کادر درمان استان به‌ روز شده و در حال حاضر این قشر مطالبات معوقه ندارند.
کارانه اردیبهشت پزشکان و پرستاران این هفته پرداخت می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی بیان کرد: کارانه پزشکان و پرستاران استان به‌طور میانگین حدود ۱۴۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: پرداخت کارانه کادر درمان استان مرکزی سال گذشته به دلایل مختلف ۱۴ ماه معوقه  داشت.

وی تاکید کرد: مطالبات کادر درمان با پیگیری مستمر مسئولان حوزه سلامت و اجرایی استان به‌روز شده و کارانه پزشکان نیز بر اساس اسناد بیمه‌ای باید تا اردیبهشت ماه جاری باشد که این مهم تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

دکتر سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: این هفته کارانه اردیبهشت پزشکان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت خواهد شد که این موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین سایر استان‌ها ثبت می‌شود.

وی یادآور شد: افزایش حقوق کادر درمان استان سال گذشته و امسال در چند مرحله اجرایی شده که شامل ۵۰ درصد در سال ۹۸،  ۱۵ درصد افزایش ضریب حقوقی در سال گذشته، ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه در دی‌ماه سال ۹۹ و  ۲۵ درصد افزایش حقوق برای پرسنل پزشک و پرستار در سالجاری بوده است.

وی گفت: مبلغ حق لباس کادر درمان استان نیز تا پایان ۹۹ پرداخت شده و معوقه حق مسکن و حق لباس سال جاری هم پرداخت شده است.

گفتنی است ۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند و ۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.


( ۶ )

نظر شما :