مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک عضو کمیته فنی و تخصصی مالی  دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد

۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۳ کد : ۲۰۶۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۱۲
طی حکمی از سوی دکتر تقوی نژاد "معاون توسعه و مدیریت منابع و برنامه ریزی وزیر بهداشت، اعضاء کمیته فنی تدوین و استعلامات قوانین آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور" انتخاب شدند.
مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی اراک عضو کمیته فنی و تخصصی مالی  دانشگاههای علوم پزشکی کشور شد

به گزارش وب دا مرکزی، بر اساس این حکم محسن جیریایی به عنوان "عضو کمیته فنی تدوین و استعلامات قوانین آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور" منصوب شد.

در متن حکم صادره آمده است: به استناد ماده ۱۰۵ آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مصوب مرداد ماه ۱۳۹۰ و بر اساس پیشنهاد رئیس محترم مرکز بودجه و پایش عملکرد بدین وسیله "آقای محسن جیریایی" به مدت یکسال از تاریخ این ابلاغ به عنوان عضو کمیته فنی و تخصصی مالی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منصوب میگردد.

شایسته است با توجه به سیاست های وزارت متبوع، در پایش مستمر نظام سلامت و آموزش پزشکی و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در هماهنگی با دبیر خانه کمیته مزبور که در مرکز بودجه و پایش عملکرد این معاونت مستقر می باشد، نسبت به انجام وظیفه محوله، به خصوص تقویت کنترل های داخلی و استقرار نظام های حسابداری مدیریت و مدل های پیشرو، اقدام نموده تا شاهد پیمودن گام هایی اساسی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

بدیهی است ابلاغ تصمیمات اجرایی کمیته به استناد آیین نامه از طریق رئیس هیات امنا و با این معاونت قابل انجام است.


نظر شما :