پیمانکار جدید ولیعصر روزانه و هفتگی رصد می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک : پیمانکار جدید ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۴ کد : ۲۱۸۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۳۵
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید استاندار مرکزی از پروژه ی بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک گفت : پیمانکار جدید این پروژه را ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته و اکنون به پیشرفت ۷۷ درصدی رسانده است.
پیمانکار جدید ولیعصر روزانه و هفتگی رصد می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید استاندار مرکزی از پروژه ی بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک گفت : پیمانکار جدید این پروژه را 64 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته و اکنون به پیشرفت 77 درصدی رسانده است.

▫️ افزود : بعد از تحویل گرفتن این پروژه توسط پیمانکار جدید،خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن ساخت و تکمیل آن هستیم و امیدواریم طبق برنامه به بهره برداری برسد.

▫️وی تاکید کرد : اگر منابع مالی مورد نیاز به موقع تحویل شوند ،پیش بینی می کنیم در پایان شهریور سال آینده آماده ی تجهیز کردن شود و به انتظار طولانی مدت مردم و مسئولین خاتمه دهد.

▫️دکتر جمالیان همچنین خاطر نشان کرد : با جدیتی که در مسئولین ارشد و نظارتی که در مسئولین وجود دارد امیدواریم سرعت تکمیل این پروژه بیش از پیش شده و هر چه زودتر شاهد به نتیجه نشستن این پروژه باشیم

▫️وی افزود: قرارداد ساخت طرح توسعه بیمارستان ولیعصر سال ۹۵ با یک پیمانکار به مدت ۱۵ ماه و به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان منعقد شد و تسهیلاتی از بانک ملت به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دریافت شد که به علت تحریم‌ها و افزایش قیمت‌ها در نهایت پیمانکار تغییر کرد

▫️دکتر جمالیان گفت: ۴۱ میلیارد تومان پیش پرداخت اکنون به پیمانکار داده شده است که ۳۵ میلیارد تومان آن صورت وضعیت تهیه شده و ۲۵ میلیارد تومان از منابع ملی در سال جاری تأمین شده که ۱۸ میلیارد تومان از اسناد خزانه و ۸ میلیارد تومان آن نیز نقدی بوده است،همچنین ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای این طرح ابلاغ شده است.


( ۵ )

نظر شما :