برگزاری آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان جدید الورود

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۴۶۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۲
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری اولین و بزرگترین آزمون هماهنگ کشوری توجیهی بدو خدمت ویژه کارکنان جدیدالاستخدام وزارت بهداشت خبر داد.
برگزاری آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان جدید الورود

به گزارش وب دا مرکزی، عبدالصمد صمدی گفت: این آزمون روز پنجشنبه  مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ با حضور ۶۲ داوطلب دانشگاه علوم پزشکی  اراک، در محل مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) واقع در میدان بسیج برگزار گردید.

وی ضمن تبریک به پرسنل جدید الورود دانشگاه افزود: خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یکی از فرصت های ارزشمند برای ارائه خدمت به مردم در حوزه سلامت جامعه است و امیدوارم با پشتکار، تلاش و خدمت صادقانه بتوانید از این فرصت ارزنده بهترین بهره را ببرید.

وی تاکید کرد: دوره های آموزش توجیهی بدو خدمت با هدف آشنا ساختن کارمندان جدیدالاستخدام با اهداف و وظایف دستگاه اجرایی محل خدمت، اصلاح نگرش و بهبود مهارت های آنان به نحوی که باعث افزایش کارایی و اثربخشی و در نهایت تسهیل در دستیابی به اهداف سازمان، طراحی و اجراء می گردد.

صمدی در پایان گفت: بر اساس قوانین استخدامی کشور، کارکنان جدیدالاستخدام از جمله کارکنان پیمانی، رسمی آزمایشی و قراردادی تبصره 3 جدید مکلف هستند در ۶ ماه ابتدایی خدمت در این دوره ثبت نام نمایند و حداکثر در دو سال اول خدمت این دوره را با موفقیت بگذرانند.


( ۳ )

نظر شما :