پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در اراک برگزار شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۳۴۲۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۰
پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی اراک و با حضور نمایندگان مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار شد.
پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص گفت: آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ با شرکت ۱۳۲ نفر در دانشگاه علوم پزشکی اراک همزمان با سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ۵۶ نفر زن و ۷۶ نفر مرد به رقابت پرداختند و ۳۱ نفر تعداد غایبین این آزمون بود.
دکتر رسول جعفری افزود: در راستای برگزاری بهینه آزمون، مفاد دستورالعمل ابلاغی از مرکز سنجش آموزش پزشکی به طور کامل رعایت شد و همکاران مسلط و توانمند در برگزاری آزمون های سراسری به کار گرفته شدند تا آزمون مطابق با ضوابط در سلامت و صحت کامل برگزار شود.
وی تصریح کرد: تمام پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت در زمینه امور بهداشتی نیز رعایت و با هماهنگی معاونت بهداشتی و با حضور ناظر بهداشت، آزمون به طور کاملا ایمن برگزار شد.
در پایان، معاون آموزش دانشگاه ضمن تشکر از تمامی همکاران و دست اندرکاران برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۱۴۰۲ خاطرنشان ساخت: در دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال حاضر بیش از ۱۶۰ دانشجو دستیاری در ۱۱ رشته در حال تحصیل هستند.


نظر شما :