ظرفیت های اتاق بازرگانی، هم پوشانی نیازهای دانشگاه

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵ کد : ۱۰۰۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اتاق بازرگانی استان مرکزی، ظرفیت ها و توانایی زیادی دارد که می تواند نیازهای دانشگاه علوم پزشکی اراک را در این شرایط ویژه، پوشش دهد.
ظرفیت های اتاق بازرگانی، هم پوشانی نیازهای دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه دیدار خود با رئیس و مدیران اتاق بازرگانی استان مرکزی، افزود: اتاق بازرگانی، در ماه های اخیر کادر درمانی و بهداشتی را تنها نگذاشته و تمام قد کنار مدافعان سلامت ایستاده و تا حد امکان کمک کرده است.

وی اظهار داشت: در روزهایی که دانشگاه علوم پزشکی با مشکل تامین تجهیزات حفاظت فردی و مواد ضد عفونی کننده مواجه بود، اتاق بازرگانی یکی از ارگان هایی بود که ضمن تهیه و توزیع این اقلام علاوه بر سرکشی از مراکز درمانی و اهداء اقلام، روحیه ی مدافعان سلامت را نیز بالا می بردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تاکید بر حفظ تعاملات بین دانشگاه علوم پزشکی اراک با اتاق بازرگانی، بیان کرد: قطعا هر چه روابط برون سازمانی دانشگاه بیشتر و قوی تر باشد، مردم از نتایج و کیفیت ارائه خدمات بالاتری، بهره مند می شوند.

دکتر جمالیان در پایان خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی توانمندی ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد و در شرایط بحرانی نیز دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی را تنها نگذاشته که امیدواریم این کمک ها همچنان ادامه دار باشد.

رییس اتاق بازرگانی استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: در استان مرکزی این ویروس به خوبی کنترل شده و مشاهده ی وضعیت قرمز در استان های دیگر نشان دهنده مدیریت خوب و تلاش همه جانبه در استان مرکزی است.

منوچهر توسطی افزود: شاهد تلاش خستگی ناپذیر کادر درمانی و بهداشتی و هماهنگی و مدیریت مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی از همان ابتدای شیوع این ویروس بودم و به شخصه از تمام این عزیزان سپاسگذاری کرده و قدردان زحمات آنان هستم.

وی اظهار داشت: به خاطر وجود استان ما در مرکز کشور و ترددهای فراوان، پیش بینی می شد، این ویروس افسارگسیخته در استان غیرقابل کنترل باشد، اما با مدیریت دکتر جمالیان و معاونین و همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان، این ویروس نه تنها در استان تحت کنترل درآمد بلکه، این نوع مدیریت برای استان های دیگر نیز به یک الگو و معیار تبدیل شد.

رییس اتاق بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پس از درگیری جهان، کشور و استان با این ویروس و تحمل فشار زیادی که به دولت و سیستم درمانی و پزشکی استان به یکباره  وارد آمده بود، وظیفه خود دانستیم که در کنار این عزیزان و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا حضور داشته باشیم و تا حد توان کمک کنیم.

وی ضمن آرزوی ریشه کن شدن این ویروس به کمک خداوند منان، بیان کرد: این روزها به ما یادآور شد که قدر داشته هایمان را بدانیم و محیطی که پر از وفاق و همدلی بود را حفظ کرده و در همه شرایط در کنار هم باشیم و با سختی ها مبارزه کنیم.

توسطی در پایان تاکید کرد: انسانیت و اسلامیت در کشور ما متبلور شده و بی شک ریشه کنی ویروس کرونا را در آینده جشن خواهیم گرفت.


نظر شما :