توقع حمایت بیشتر صنایع استان مرکزی از حوزه سلامت استان

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۹ کد : ۱۰۰۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به صنعتی بودن استان و شرایط حساس کنونی و مصوبه دولت، صنایع استان کمک زیادی به علوم پزشکی نکردند که توقع بی شماری از آنان می رفت.
توقع حمایت بیشتر صنایع استان مرکزی از حوزه سلامت استان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به شرایط حساس پیش آمده و کمبود منابع مالی برای وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، دولت طرح کمک مالی دستگاه ها را به تصویب رساند که صنایع هم مشمول آن شده اند، ولی متاسفانه در استانی مثل استان مرکزی که لقب (پایتخت صنعت کشور) را یدک می کشد، از این طرح و مصوبه قانونی استقبال چندانی نکردند.

وی اظهار داشت: به جز کارخانه ها و مجتمع هایی چون آلومینیوم و پتروشیمی، صنایع و واحدهای دیگر کمک قابل ذکری نکرده و امیدواریم با توجه به تاکید پدافند زیستی استان و نیاز کادر درمان با توجه به شروع پیک دوم آن به میدان آمده و در حد توان کمک کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به کمک صنایعی مثل پتروشیمی و نیروگاه و غیره در استان های دیگر به خصوص استان های جنوبی، تاکید کرد: مردم شهر اراک و استان از واحدهای صنعتی این انتظار را دارند، این صنایع وظیفه اجتماعی شان را نیز در راستای ماموریت اصلی شان که همان به چرخش درآوردن چرخ تولید کشور است نیز به خوبی ایفا کنند.


( ۲ )

نظر شما :