دانشگاه علوم پزشکی الگویی برای مردم و سایر ادارات

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۸ کد : ۱۰۰۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی  در دانشگاه علوم پزشکی باید به گونه ای باشد که برای سایر ادارات و مردم، الگو و سرمشق باشد.
دانشگاه علوم پزشکی الگویی برای مردم و سایر ادارات

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: کارکنان ستاد و تمامی پرسنل شاغل در مراکز درمانی، باید به گونه ای رفتار و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که همشهریان و هم استانی ها به جدی بودن این موضوع ایمان پیدا کرده و به مجموعه علوم پزشکی اعتماد کنند.

وی اظهار داشت: پیش از این و در زمینه دیالیز خدماتی ارائه نمی شد و این خدمات در بخش خصوصی و با تعرفه های آزاد انجام می شد، ولی برای رفاه حال مردم و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در آینده، این خدمات تحت پوشش دولت و با قیمت های مناسب تر ارائه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: دانشکده دندانپزشکی نیز که با تذکر کتبی وزارت بهداشت در صورت تداوم فعالیت در ساختمان قبلی مواجه شده بود، با انتقال به ساختمان جدید که شناسایی و انتخاب شده است، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: برای درآمدزایی بیشتر این دانشکده در نظر داریم با جذب دانشجوهای بیشتر به خصوص دانشجوهای خارجی، این ظرفیت را تکمیل و نقیصه را رفع نماییم.

دکتر جمالیان در ادامه گفت: با توجه به فرارسیدن موج دوم ویروس کرونا، امسال پائیز و زمستان سخت و متفاوتی خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه با تمام توان در حال آماده سازی زیرساخت ها برای مقابله با موج دوم این ویروس هستیم، تاکید کرد: کرونا را باید جدی گرفت چراکه کوچکترین سهل انگاری مجموعه علوم پزشکی را دچار بحرانی خواهد کرد که برون رفت از آن بسیار مشکل و سخت خواهد بود.


( ۲ )

نظر شما :