ارتقاء سطح کیفی دانشکده توانبخشی

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴ کد : ۱۰۰۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۰۵
رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روند جذب دانشجو خصوصاً در دو سال گذشته متفاوت شده و با توجه به ارتقاء کیفی آموزش، سطح کیفی دانشکده نیز کیفی تر شده و بالاتر رفته است.
ارتقاء سطح کیفی دانشکده توانبخشی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهرام جلائی افزود: شیوع ویروس کرونا، هرچند وقفه ای کوتاه مدت در روند آموزش در کل کشور و استان و دانشگاه علوم پزشکی وارد کرد اما در دانشکده توانبخشی این روند متوقف نشد و با گرایش اساتید به آموزش از راه دور و با بارگزاری مطالب مفید و دروس مرتبط، فرآیند آموزش به کار خود ادامه داد.

وی اظهار داشت: در زمینه آموزش در دوران کرونا دانشکده توانبخشی جزء اولین دانشکده هایی بود که بارگزاری دروس را در قالب فرمت هایی چون mp3 و mp4 و پاورپوینت و غیره انجام داد و در نیمه دوم اسفند سال گذشته با شروع به کار اساتید هیئات علمی، کار تدریس و تحصیل دانشجویان آغاز شد.

رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: آموزش از راه دور همچنان هم ادامه دارد و در حال برنامه ریزی برای بازگشایی دانشکده و پس از آن کارورزی ها و امتحانات دانشجویان هستیم.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات لازم انجام شده و به دانشجویان آموزش های لازم برای رعایت نکات بهداشتی داده شده است.

دکتر جلائی با اشاره به تاسیس این دانشکده در سال 1391 و شروع به کار آن با سه دوره دانشجو در گروه های کاردرمانی، شنوایی شناسی و گفتار درمانی یادآور شد: امیدواریم با تغییر نگرش وزارتخانه نسبت به این رشته، بتوانیم در سال های آتی رشته های مختلف و دانشجوهای زیادی اضافه و جذب کنیم.

رییس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: میانگین تعداد دانشجویی که در هر سال در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند حدود 60 نفر و اکثر اساتید، بومی اند، که امیدواریم با برنامه ریزی های مسئولین به ارتقاء جایگاه این دانشکده و خدماتی که به مردم ارائه می دهند، کمک کرده باشیم.


( ۴ )

نظر شما :