به روز شدن اقدامات هیئت امنا

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۰۰۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱۱
مشاور رییس دانشگاه و رییس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اعضای این هیات قصد دارند در سال جدید علاوه بر پیشبرد اهداف کلی دانشگاه و رویه قبلی، از سامانه ها و تکنولوژی های جدید نیز بهره بگیرند.
به روز شدن اقدامات هیئت امنا

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس رضا ابراهیمی افزود: در همین راستا و در سال گذشته با نصب و راه اندازی سامانه پیشنهادات، کلیه فرآیندهای قبلی تحت وب و از حوزه های مختلف و مرتبط به دبیرخانه ارسال و نهایتاً به کمیسیون دائمی و سپس به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود.

وی اظهار داشت: راه اندازی پرتال هیات امناء برای بارگزاری قوانین و مقررات مربوطه، شامل بخشنامه ها و دستورالعمل ها جهت استفاده همکاران و دسترسی آسان تر آنان، از دیگر برنامه های سال جدید است.

رییس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک سامانه جدید دیگر برای بارگزاری و دسته بندی مصوبات این هیئت، گزارش دهی و استخراج اطلاعات مدیران و همکاران، با نام "سامانه ثبت" هستیم.

وی بیان کرد: اولین جلسه این هیئت در تاریخ 9 شهریور سال گذشته بود که مصوبات آن شامل 17 بند مشترک و 7 بند اختصاصی برای دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های ساوه و خمین می شد.

ابراهیمی اجرای برنامه عملیاتی سال 98 و الحاقیه آن، دستورالعمل بازنگری شده رفاهی کارکنان غیر هیات علمی و هیات علمی در دانشگاه، دستورالعمل بازنگری شده جذب و به کارگیری بهورز، گزارش اجرای برنامه عملیاتی سال 97 با کسب نمره سرآمد بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اخذ تسهیلات برای پروژه بیمارستان 520 تختخوابی حضرت ولی عصر(عج)، فروش خودروها و موتورسیکلت های مازاد، افزایش ودیعه مسکن پزشکان متخصص و ضریب K و مواردی چون تشکیلات تفصیلی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی را مهمترین اقدامات هیات امنا در سال گذشته برشمرد.

وی ادامه داد: دومین جلسه با حضور اعضاء جدید در تاریخ 27 بهمن سال قبل با تصویب 21 بند مشترک و 11 دستور اختصاصی برای دانشگاه علوم پزشکی اراک، و دانشکده های تابعه برگزار شد.

رییس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: بررسی شاخص های عملکرد در سال 97، گزارش حسابرسی معقول در سال 97، تصویب شیوه نامه جدید انتخاب حسابرس مستقل دانشگاه، انتخاب اعضاء جدید کمیسیون هیئت امنا، تصویب افزایش 50% امتیازات فصل هشتم آیین نامه اداری -استخدامی، جابجایی اعتبارات و اقدامات لازم تشویقی و انگیزشی و همچنین جذب نیروی کار متخصص جهت کنترل و مدیریت بیماری کووید 19، تصویب تشکیل پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای 115 و اورژانس پیش بیمارستانی، تصویب دریافت 600 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی نیز از مهمترین تصمیمات و اقدامات هیئت امنای جدید دانشگاه علوم پزشکی در راستای رسیدن به اهداف خرد و کلان مجموعه بهداشتی و درمانی استان مرکزی است.


نظر شما :