پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک به مناسبت فرا رسیدن هفتم تیرماه روز قوه قضاییه

۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳ کد : ۱۰۰۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۱
دکتر سید محمد جمالیان: حمایت دستگاه قضا در استان مرکزی در بحث بحران کرونا، حمایتی همه جانبه و قاطعانه بوده است.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک به مناسبت فرا رسیدن هفتم تیرماه روز قوه قضاییه

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تبریک فرارسیدن روز قوه قضائیه به تمامی تلاشگران عرصه عدالت، گفت: قضا و قضاوت در نگاهی عمومی، راهکاری است برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق به صاحب آن است.

عزیزانی که با تمام قوا در حوزه عدالت گستری و احقاق حق در جامعه گام نهاده اند تا شاهد موهبت آرامش و امنیت در میهن عزیزمان باشیم و جا دارد به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، همت و تلاش شبانه روزی شما عزیزان را در این عرصه، صمیمانه ارج نهم.

حمایت دستگاه قضا در استان مرکزی در بحث بحران کرونا، حمایتی همه جانبه و قاطعانه بود و اینکه در این چند ماه که در حال مبارزه تمام عیار با یکی از بزرگترین تهدیدات سلامت مردم این سرزمین بودیم، حضور گرم دستگاه قضا استان را در کنارمان قوت قلبی بود که سبب می شد به خود خستگی راه ندهیم و در این مسیر مصمم تر باشیم.

حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت برخی نکات زیر سایه همبستگی اجتماعی، دستگاه قضائی از تمام ظرفیت‌ها برای هدایت و ارشاد مردم استفاده و در صورت لزوم با افراد متخلف در بحث سلامت مردم در استان مرکزی برخورد کرد.

خوشبختانه غالب مردم فهیم استان با درک شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همکاری لازم را با مسئولان دارند، ولی با معدود افرادی که ضوابط تعیین شده را رعایت نکنند در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت چرا که دستگاه قضایی در این زمینه با جدیت به میدان آمده و بر سر سلامت مردم، با هیچ کس تعارف ندارد.

حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی نیز در پیشبرد اهداف توسعه سلامت در استان، از سعادت همراهی همدلانه شما عزیزان برخوردار بوده و امید است با نگاه مدبرانه مسولان محترم دستگاه قضایی استان مرکزی، بتوان این تعامل ارزنده را در مسیر خدمت روزافزون به مردم عزیز، توسعه بخشید.

اینجانب از زحمات و حمایتهای حجت الاسلام عبدالهی، رئیس کل سابق دادگستری استان مرکزی کمال تشکر را دارم و قدردان تلاش ها و پیگیری های همه جانبه حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در بحث حمایت از حوزه سلامت استان مرکزی خواهیم بود و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فرهیخته انقلاب اسلامی، آیت الله دکتر بهشتی که بنیان های رفیع فکری و عملی او، سرلوحه ارزشمندی برای یکایک ما در عرصه خدمتگزاری به مردم است، امیدوارم شما بزرگواران حوزه قضا، در عرصه تاثیرگذار توسعه عدالت اسلامی در جامعه، همواره موفق بوده و مردم شریف ایران اسلامی از این موهبت همواره بهره مند باشند.

 

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک

هفتم تیرماه 99


نظر شما :