شناسایی ۱۰۱ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی

۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۴ کد : ۱۰۱۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۱۰۱ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۷۵ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۶ مورد در شهرستان خمین و ۲۰ مورد نیز در ساوه و زرندیه بوده است.
شناسایی ۱۰۱ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به  ۳۷۰۸ نفر رسیده است.
وی اظهار داشت: از ۷۵ مورد مبتلای جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۷۰ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۵ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۶ مورد خمین نیز ۱ مورد سرپایی و قرنطینه در منزل و ۵ مورد منجر به بستری شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه ۶ مورد از ۲۰ بیمار جدید در بیمارستان شهرستان ساوه در بیمارستان بستری شده اند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس به ۱۹۴ مورد رسیده است.
دکتر جمالیان در پایان افزود: از تعداد ۳۷۰۸ مورد مثبت در استان، تعداد ۳۰۱ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۷۹۱ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۲۶۱۶ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.


( ۲ )

نظر شما :