برنامه سازی برای ارتقاء سطح سلامت مردم

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۳ کد : ۱۰۱۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۲
طی تفاهمنامه ای همکاری بین صداوسیما استان با دانشگاه علوم پزشکی افزایش خواهد یافت.
برنامه سازی برای ارتقاء سطح سلامت مردم

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه با مدیر کل صداوسیما استان مطرح کرد: اطلاع رسانی صحیح و به موقع در حوزه بهداشت و درمان، می تواند گامی مهم و موثر در جلوگیری از بسیاری از معضلات و مشکلات بعدی است.
دکتر سید محمد جمالیان گفت : صداوسیما استان، در روزهای شیوع ویروس کرونا، تلاش های زیادی  انجام داد و نقش پررنگی در کنترل این ویروس در استان داشته است.
او افزود: با توجه به مخاطبان زیاد شبکه ی آفتاب در استان، برنامه سازی های صحیح و اصولی می تواند سطح سلامت هم استانی های عزیز را بالا ببرد.
وی همچنین ضمن تشکر از دست اندرکاران و برنامه سازان صداو سیمای استان گفت: مقرر شد طی این تفاهمنامه، معضلات و مشکلات پیش روی دانشگاه علوم پزشکی به تفکیک شهرهای استان بررسی و راهها و امکانات درمانی و خدماتی که برای مردم همچنان ناشناخته است، تهیه و پخش شود.
مدیرکل صدا و سیما استان هم با اشاره به اینکه با مدیریت خوب و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، شیوع ویروس کرونا در استان به شکل قابل قبولی کنترل شد گفت: همکاران رسانه ای در آن روزهای سخت، تمام تلاش خود را کردند تا با برنامه سازی های دقیق و موثر، نقش زیادی در کاهش آمار و سیر نزولی مبتلایان داشته باشند.
دکتر دبیقی افزود: در حوزه رسانه و در واحدهای  صدا، سیما، خبر و  حتی زیرنویس های بهداشتی و درمانی در قالب مطالب توصیه ای در خلال برنامه های مختلف همچنان رسالت خود را همچون روزهای نخست شیوع این بیماری انجام خواهیم داد و امیدواریم، موج دوم این ویروس را نیز تحت کنترل درآورده و با کمترین تلفات عبور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آقای دکتر جمالیان جزء اولین روسای دانشگاه علوم پزشکی در کشور بود که شیوع این ویروس در کشور و استان را هشدار داده و سریعا در جهت اقدامات پیشگیرانه که از قبل برنامه ریزی کرده بودند، گام برداشتند.


( ۱ )

نظر شما :