تقدیر و تشکر رسانه ها از مدافعان سلامت

۱۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۴ کد : ۱۰۲۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۳۶
در مراسمی از رییس، معاونین دانشگاه و روسای بیمارستان ها و مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و برخی از مدفعان سلامت به نمایندگی از سایر پرستاران و پزشکان در دفتر سایت خبری تابناک مرکزی، تقدیر شد.
تقدیر و تشکر رسانه ها از مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر مسئول این خبرگزاری گفت: مطالبه گری و اطلاع رسانی مهمترین وظیفه رسانه های جمعی است و از طرفی با توجه به درگیری دانشگاه علوم پزشکی در استان و تلاش های بی وقفه ی مدافعان و مجاهدان سلامت  در کنترل این ویروس در استان، انعکاس اخبار امید بخش و مثبت و در کنار آن تشکر و تمجید از زحمات آنان نیز از جمله وظایف رسانه های هم دیداری و هم شنیداری و فضای مجازی است.
علیپور افزود: برخی از شهرستان های استان در روزهای نخست در وضعیت قرمز بودند و با تلاش شبانه روزی و مدیریت صحیح، این ویروس در استان کنترل شد؛ اما متاسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش مجدد تعداد مبتلایان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و اعلام زنگ خطر به مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه رسانه هاست و نباید مجموعه علوم پزشکی را تنها گذاشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه ضمن تشکر از رسانه های استان، به خستگی کادر درمان اشاره کرد و گفت: کادر بهداشتی و درمانی استان مرکزی و کشور این روزها و بعد از دست و پنجه نرم کردن با این ویروس افسارگسیخته، خسته اند و نیاز به استراحت دارند.
دکتر سید محمد جمالیان افزود: رعایت نکردن مردم و مشاهده ی ساده انگاری این ویروس در جامعه، کادر بهداشتی و درمانی را به شدت آزار داده و خستگی را به تن آنان می گذارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مردم و رسانه ها خواست نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند.


( ۲ )

نظر شما :