ویرو کرونا ضعیف نشده و همچنان مثل روزهای نخست جولان می دهد

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۰۳۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۶
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: این تصور که کرونا ویروس ضعیف شده، به هیچ وجه درست نیست و باید گفت این ویروس همچنان بیماران را همانند روزهای نخست و بلکه در برخی موارد شدیدتر آزرده خاطر و زمین گیر می کند.
ویرو کرونا ضعیف نشده و همچنان مثل روزهای نخست جولان می دهد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه به بازگشایی اصناف و ادامه فعالیت کسبه و برداشته شدن محدودیت ها و البته عدم رعایت بهداشت توسط مردم اشاره و مردم را به رعایت چند نکته مهم و کلیدی توصیه کرد.

وی افزود: هم استانی های عزیز در هر شرایطی زدن ماسک را فراموش نکنند و در صورت حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک خاطرنشان کرد: حدالامکان از حضور در جامعه پرهیز کنید و اگر مجبور به بیرون رفتن هستید، توصیه های بهداشتی را به شدت جدی بگیرید.

وی اظهار داشت: از حضور در مراسمات عمومی مثل عروسی و عزا جدا خودداری کنید و اگر هم رفتید، ماسک زده و نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

دکتر محمودیه بیان کرد: با توجه به کاهش 5 برابری شانس ابتلا با زدن ماسک و مصوبه ستاد ملی مبارز با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر اجباری شدن زدن ماسک، از این به بعد و در مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج)، زدن ماسک برای پرسنل اداری و کلیه ی بخش ها اجباری و از ارائه خدمت به مراجعینی که ماسک ندارند، جلوگیری خواهد شد.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک در پایان با اشاره به انجام اعمال جراحی و فعالیت بخش های مختلف مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی عمومی و اعمال تخصصی و فوق تخصصی مثل عروق و لاپراسکوپی، گفت: این مرکز، بعد از ترخیص آخرین بیمار کرونایی در تاریخ 18 اردیبهشت به روال عادی خود برگشته و مثل گذشته به مردم  خدمت رسانی می کند.


( ۶ )

نظر شما :