پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک پیشرفت خوبی ندارد/قوه قضائیه در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی می باشد

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۸ کد : ۱۰۳۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲۴
رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک با فرصت سوزی و از دست دادن زمان، به وعده های خود تاکنون عمل نکرده است.
پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک پیشرفت خوبی ندارد/قوه قضائیه در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جریان بازدید از این پروژه، افزود: جدیتی در پیمانکار این پروژه دیده نمی شود و استان در اتمام به موقع این پروژه خوش بین نیست.
وی اظهار داشت: امیدواریم  با افتتاح این بیمارستان، مردم استان مرکزی و استان های همجوار بتوانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه از کلیه کادر درمانی و بهداشتی در امر مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: قوه قضائیه مباحث حقوقی و قضایی مقابله با این ویروس را پیگیری می کرد.
وی بیان کرد: تصمیماتی که منجر به محدود شدن برخی فعالیت ها و اقداماتی که بار اجرایی آن نیازمند تصمیمات قضایی بود، بدون کوچکترین فوت وقت در دادگستری کل استان و توسط همکاران انجام می شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه و دادگستری در کنار کادر درمان و بهداشتی خواهد ماند و برای حفظ و حراست از جان و سلامتی مردم از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: صرف گفتن و تذکر مسئولین و نوشتن و ابلاغ پروتکل های بهداشتی کفایت نمی کند و لازم است، مردم هم با رعایت کردن برخی نکات نقش خود را در کنترل و ریشه کنی این ویروس به خوبی ایفا کنند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی در پایان گفت: کنترل این ویروس با تحکم و دستور حل نمی شود و باید مردم برای زنده بودن و زنده ماندن خودشان ارزش قائل شوند.


( ۱ )

نظر شما :