بخش های خصوصی و دولتی برای کنترل کرونا در یک مسیر

۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۱۰۳۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۲
رییس بیمارستان خصوصی سینا اراک گفت: در رزوهای شیوع کرونا، این مرکز به کمک مراکز دولتی رفت و بخش هایی که مراکز دولتی به خاطر حجم بالای کار دچار مشکل شدند را پوشش داد.
بخش های خصوصی و دولتی برای کنترل کرونا در یک مسیر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر صدیقی افزود: تقریباً تمام بخش های بیمارستان سینا فعال است و با تعامل خوبی که با بخش دولتی داریم، اقدام به پذیرش بیماران و مراجعین این بخش هم کرده ایم.

وی اظهار داشت: در کنار بخش دولتی هستیم و با یک همبستگی و همدلی و با تمام ظرفیت به کار خود ادامه می دهیم.

رییس بیمارستان خصوصی سینا اراک تاکید کرد: در همین زمینه و برای کاهش فشار بار روی بیمارستان ها و مراکز دولتی اقدامات مربوط به بیماران سرطانی، بیماران قلبی و برخی از اعمال جراحی را با تعرفه های دولتی انجام می دهیم.

وی با اشاره به ابتلا 4 نفر از کادر درمان این مرکز به کرونا گفت: بعد از غربالگری پرسنل متوجه شدیم تعداد دیگری از همکاران و خانوده هایشان درگیر شده و ناقل هستند.

دکتر صدیقی تاکید کرد: از آنجا که موارد کم علامت و بی علامت بیشتر شده و مبتلایان مثل یک بمب ویروسی در جامعه و مراکز درمانی در حال تردد هستند، ناچار به انجام اعمال سختگیرانه تری هستیم و تمامی بخش ها حتی بخش های اداری را ضدعفونی می کنیم.

رییس بیمارستان سینا در پایان ضمن اشاره به اینکه با توجه به اینکه شرایط فعلی پیچیده تر از قبل است و تعداد مبتلایان بسیار بیشتر از حد تصورات است، گفت: باید کمر همت را ببندیم و بیشتر از گذشته با هم وفاق و همدل و یکرنگ باشیم تا بار دیگر این ویروس ناخوانده را در استان کنترل کنیم.


( ۸ )

نظر شما :