پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز تامین اجتماعی

۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸ کد : ۱۰۴۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۱
دکتر سید محمد جمالیان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۵ تیرماه، روز تامین اجتماعی را به تمامی اعضای خانواده بزرگ این سازمان در استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز تامین اجتماعی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

امسال در حالی روز تامین اجتماعی را به مجموعه بزرگ تامین اجتماعی استان مرکزی تبریک می گوییم، که متاسفانه در این هفته شاهد عروج غم انگیر شهید مدافع سلامت، شهید علی شاه محمدی بودیم، فردی که اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی لقب گرفت و این نشان از اوج ایثار خانواده بزرگ تامین اجتماعی در استان مرکزی دارد.
همکاران زحمتکش حوزه درمان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان حوزه های تشخیصی، درمانی و پشتیبانی در سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی، از آغازین روزهای بیماری کرونا با توان حداکثری، تعهد و وفاداری، در حال ارائه خدمات شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بوده و در خط مقدم نبرد با بیماری از هیج تلاشی فروگذار نکرده اند و این ایثار و جانفشانی ها جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
در این روزهایی که بیماری کرونا همه مردم را گرفتار خود کرده است، همکاران عزیز در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی، دوشادوش مدافعان سلامت در سایر بیمارستانها بوده و هستند و این حس هم دلی و اتحاد، قوت قلب پزشکان و پرستاران و... همکارانی می باشد که آستین همت را بالا زده اند برای نجات جان مردم و هم ونوعانشان از شر بیماری کووید۱۹.
کادر درمانی بیمارستان امام خمینی ( ره) اراک، و درمانگاهها و سایر بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی برای از بین بردن کرونا ویروس، کنار مردم و سایر همکاران حوزه سلامت ماندن و شعار شکست کرونا را در عمل به اثبات رساندند.
اینجانب بر خود لازم می دانم مجددا این روز را به تمامی پرسنل زحمتکش تامین اجتماعی استان به خصوص  مدیر کل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی تبریک عرض نمایم و حامل این پیام می باشم که، ما هم همواره در کنار شما هستیم و خواهیم ماند و با کنار هم بودن بر مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش فائق خواهیم آمد و ارتقاء سطح سلامت در استان را هدیه خواهیم کرد به مردمان نیکوسرشت سرزمین آفتاب

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک
۲۵ تیرماه ۹۹


نظر شما :