شهرستان دلیجان فعلا زرد است

۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۰۵۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱۵
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان دلیجان زرد و با کمی سهل انگاری و مماشات قرمز خواهد شد.
شهرستان دلیجان فعلا زرد است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی در گفتگوی زنده تصویری با برنامه بامداد آفتاب که از شبکه استانی آفتاب، افزود: طبق گزارشات همکاران، روند ابتلا بیماری در این شهرستان افزایشی است و اگر هرچه زودتر مردم و مسئولین اقدامی نکنند، به بحران بر خواهیم خرد.
او افزود: ویروس به صورت کاملا زنده در سطح شهرستان در حال گردش و انتقال است و مردم باید بدانند که بسیاری از دوستان و آشنایان آنان، ناقل بی علامت هستند و ممکن است با حضور در جامعه و حتی عروسی و عزا، ابتلا و آلوده شده و ضمن به خطر انداختن جان خودشان عاملی باشند برای انتقال به دیگران.
دکتر وحید کاشانی تبار رئیس بیمارستان امام صادق (ع)دلیجان نیز در ادامه، کنترل این بیماری را در دست خود مردم دانست و گفت: دور نخست این بیماری را با همت و تلاش کادر بهداشتی و درمانی و همدلی مردم و مسئولان پشت سر گذاشتیم ولی در موج دوم با توجه به خستگی پزشکان و پرستاران و پر شدن نیمی از ظرفیت تخت های این شهرستان به بیماران کرونایی، پیش بینی روزهای سختی برای استان و این شهرستان داریم.
او در پایان مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله ی فردی و اجتماعی، زدن ماسک و عدم حضور در مراسمات دعوت کرد و گفت: با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا، شرایط نامناسبی را در سطح شهرستان خواهیم داشت.


نظر شما :