بازرسی و نظارت اصناف شدیدتر می‌شود

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۹ کد : ۱۰۶۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۳
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک از طرح تشدید بازرسی از اصناف در خصوص بررسی نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور بازرسان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان اراک و استان مرکزی خبر داد.
بازرسی و نظارت اصناف شدیدتر می‌شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر جواد نظری گفت: این طرح در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، به صورت بازرسی ویژه ضربتی بهداشتی در قالب تشدید نظارت در ساعات غیر اداری در عصر و شب از تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری در تمام شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت تمام بازرسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شهرستان اراک و سازمان‌های مردم نهاد آغاز شده است.
وی افزود: این بازرسی های ضربتی در راستای افزایش چتر نظارتی و با مشارکت سیاسی تیم بازرسی و ۵ تیم از سازمان مردم نهاد انجام و به تمام شهرستان های تابعه نیز تسری یافته است.
دکتر نظری ضمن اشاره به اینکه با واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد، گفت: همزمان با این طرح برنامه پایش و رصد فرآیندهای تاثیرگذار در انتقال ویروس کرونا و مشارکت نیروهای سازمان های مردم نهاد، متخصصین ادارات و فرمانداری‌ها در حال اجراست.
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با ستاد قرارگاه پدافند زیستی و مقامات قضایی و انتظامی در جهت برخورد با متخلفین بهداشتی صورت گرفته و در برنامه بازرسی ویژه ضربتی از حداکثر توان بازرسی و لجستیک معاونت بهداشتی و سایر سازمان ها بهره خواهیم برد.


نظر شما :