همکاری و مشارکت همگانی برای مقابله همه جانبه با کرونا

۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۹ کد : ۱۰۶۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۵
امام جمعه اراک در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراک گفت: مقابله همه جانبه با بحران کرونا و رسیدن به شرایط مطلوب، همکاری و مشارکت همگانی را می‌طلبد.
همکاری و مشارکت همگانی برای مقابله همه جانبه با کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی در مرحله نخست شیوع کرونا بسیار موفق عمل کرد و با مشارکت مردم و مسئولان در کوتاهترین زمان ممکن شرایط استان به وضعیت سفید رسید.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز می‌توان با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و جلب هر چه بیشتر مشارکت‌های مردمی از این وضعیت عبور کرد و به نقطه مطلوب رسید.
وی اظهار داشت: در صورت توام‌ شرایط قرمز کرونایی در استان مرکزی و شهر اراک، نماز جمعه در هفته‌های آینده تعطیل می‌شود چرا که سلامتی مردم اهمیت بسیار بالایی دارد و ستاد نماز جمعه در این مهم پیش‌قدم خواهد بود.
وی تاکید کرد: در مرحله نخست شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس توزیع شد و در این مرحله نیز آحاد جامعه به خصوص خیران، صنایع، سپاه، بسیج و نهادهای حمایتی باید نقش پررنگی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ایفا کنند.


نظر شما :